پوستر رسمی فصل دوم Squid Game منتشر شد !

پس از تأیید فصل دوم سریال کره‌ای محبوب بازی ماهی مرکب، پوستر رسمی فصل دوم Squid Game در یک ویدئو از شبکه‌ی نتفلیکس منتشر شد.

کارگردان این سریال، هوانگ دونگ هیوک فاش کرد که Song Gi-hun با نام مستعار بازیکن شماره 456، با بازی لی جونگ جائه، و The Front Man، یک شخصیت مرموز که توسط لی بیونگ-هون نوشته شده است، دوباره نقش های خود را ایفا خواهند کرد.

پوستر رسمی فصل دوم Squid Game منتشر شد !

در ادامه می‌توانید پوستر فصل دوم Squid Game را ببینید:

پوستر رسمی فصل دوم Squid Game
پوستر رسمی فصل دوم بازی ماهی مرکب

سرویس استریم نتفلیکس به طور رسمی سریال کره‌ای درام، هیجان‌انگیز خودش به اسم Squid Game را برای فصل دوم تمدید کرد و هوانگ دونگ هیوک، نویسنده و کارگردان، به طرفداران قول داد که فصل دوم این سریال، یک دور کاملا جدید در راه است.

او همچنین بازگشت گونگ یو را اعلام کرد که در نقش شخصیت ناشناس مردی با کت و شلوار با ‘ddakji’ بازی کرد که بازیکنان را در بازی ماهی مرکب جذب می‌کند. حالا پس از کش مکش‌های فراوان، نتفلیکس پوستر فصل 2 سریال اسکویید گیم را منتشر کرد.

پوستر رسمی فصل دوم Squid Game
پوستر فصل دوم Squid Game

پوستر رسمی فصل دوم بازی ماهی مرکب

بازی مُرَکَب یا همان، Squid Game، یک مجموعه‌ی تلویزیونی درام بقا محصول کره‌ی‌جنوبی است که توسط هوانگ دونگ-هیوک برای نتفلیکس ساخته شد. لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، او یونگ-سو، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این مجموعه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد.

در ژوئن ۲۰۲۲، ساخت فصل دوم این مجموعه توسط نتفلیکس تأیید شد و در اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *