فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 از بهار آغاز می شود !

چندی پیش، کمپانی سونی خبری از آغاز فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 در بهار همین امسال منتشر کرد که هواداران مارول به شدت منتظر او هستند.

فیلم ددپول 3، به کارگردانی شان لیوای، کارگردان فیلم‌های Free Guy و The Adam Project و با بازی اما کورین، رایان رینولدز و هیو جکمن در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ یا همان ۱۸ آبان ۱۴۰۳ اکران خواهد شد.

آغاز فیلمبرداری فیلم Deadpool 3

در ادامه می‌توانید تصویری از Deadpool 3 را ببینید:

آغاز فیلمبرداری فیلم Deadpool 3
شروع فیلمبرداری فیلم ددپول 3

فیلم Deadpool 3، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال آینده‌ی میلادی می‌باشد که دنباله‌ی فیلم‌های ددپول 1 و 2 می‌باشد. در این فیلم، هیو جکمن و رایان رینولدز به ایفای نقش خواهند پرداخت و فیلمی سراسر اکشن و کمدی را برای مخاطب به وجود خواهند آورد.

طبق برخی از گفته‌هایی که بر اساس منابع نزدیک خبری وجود دارد، اعلام شده که شروع فیلمبرداری فیلم ددپول 3 ، در بهار امسال آغاز می‌شود.

آغاز فیلمبرداری فیلم Deadpool 3
Deadpool 3

فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 از بهار آغاز می شود !

ددپول یا همان Deadpool، فیلمی ابرقهرمانی آمریکایی است که نسخه‌ی اول آن، در سال ۲۰۱۶ پخش شد و بر پایه‌ی شخصیتی از مارول کامیکس می‌باشد. این فیلم که به‌وسیله‌ی کمپانی فاکس قرن بیستم توزیع شده‌است.

داستان فیلم، درباره‌ی فردی به اسم وید ویلسون از نیروهای ویژه اخراج می‌شود و با ونسا که یک روسپی است آشنا می‌شود. آن‌ها با هم وارد رابطه می‌شوند و یک سال بعد، ونسا پیشنهاد ازدواج وید را می‌پذیرد. وقتی مشخص می‌شود وید به سرطان مبتلاست، بدون هیچ حرفی ونسا را ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *