درخواست طرفداران سریال Last of Us برای نقش ابی اندرسون !

درخواست طرفداران سریال Last of Us برای نقش ابی اندرسون یکی از خواسته‌های آن‌ها برای فصل دوم از تیم سازنده می‌باشد که در توئیتر، تبدیل به هشتگ شده است.

طبق گزارش GamingBible، بسیاری از کسانی که بازی The Last Of Us Part 2 را بازی کرده‌اند، خواستار انتخاب فلورانس پیو برای این نقش هستند.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی قسمت اول تا ششم سریال آخرین بازمانده از ما

تیتر 2 (کیوورد اصلی)

در ادامه می‌توانید بازیگران درخواستی از سمت هواداران را ببینید:

درخواست طرفداران سریال Last of Us برای نقش ابی اندرسون
درخواست طرفداران آخرین بازمانده از ما برای نقش ابی

طبق گزارشاتی که از منابع نزدیک گرفته شده است، طرفداران سریال آخرین بازمانده از ما، به دنبال این هستند تا فلورنس پیو یا شانون بری نقش ابی اندرسون را در فصل دوم این سریال بازی کنند.

ابی اندرسون، در بازی بخش بزرگی از عاقبت الی است. بنابراین انتخاب فردی مانند پدرو پاسکال و بلا رمزی که حرفه‌ای عمل کند، ممکن است کلیدی باشد. طرفداران فلورنس پیو، به نقش‌های مختلفی اشاره کرده‌اند که فکر می‌کنند ثابت می‌کند که او می‌تواند ابی عالی را بسازد.

درخواست طرفداران سریال Last of Us برای نقش ابی اندرسون
خواسته هواداران The Last of Us برای ابی

درخواست طرفداران آخرین بازمانده از ما برای نقش ابی

سریال، آخرین بازمانده از ما یا همان The Last of Us، یک مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پسا آخرالزمانی است که به دست کریگ مازن و نیل دراکمن، برای شبکه‌ی HBO ساخته شده است. این مجموعه بر اساس بازی ویدئویی ۲۰۱۳ به همین نام است که به وسیله ناتی داگ توسعه یافت.

این مجموعه درباره‌ی یک قاچاقچی به نام جوئل با بازی پدرو پاسکال است که وظیفه دارد الی نوجوان با بازی بلا رمزی را در پس تمامی ایالات متحده پس از آخرالزمان همراهی کند. گابریل لونا در نقش برادر کوچک‌تر جوئل یعنی تامی، مارلی دندریج در نقش رهبر مقاومت یعنی مارلین و آنا تورو در نقش شریک قاچاقچی جوئل یعنی تس حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *