رقابت نافرجام 2 خودرو لوکس ایرانی [+جزئیات]

به تازگی اخباری از رقابت نافرجام 2 خودرو لوکس ایرانی در ر رسانه ها پخش شده که گویا این خودرو نتوانستند در جاده های مخصوص ورود کنند.

در شرایطی که مدیران خودروساز آبی و نارنجی جاده مخصوص امید زیادی به فروش دو محصول لاکچری خود یعنی تارا و شاهین در سال جاری بسته بودند اما شاهد بودیم که کورس این دو خودرو در جاده مخصوص نافرجام ماند.

رقابت نافرجام 2 خودرو لوکس ایرانی

  • پایان رسیدن رقابت دو خودرو محبوب ایران
رقابت نافرجام 2 خودرو لوکس ایرانی
کورس نافرجام دو خودروی لاکچری ایرانی

به نقلق از اقتصادنیوز، بررسی وضعیت فروش تارا و شاهین گویای این نکته است که این خودروها نتوانستند هدف‌گذاری‌های انجام شده برای فروش در سال جاری را برآورده کنند.

آمارهای فروش دو خودروساز بزرگ کشور که در سایت کدال سازمان بورس منتشر شده نشان می‌دهد دو محصول لاکچری ایران خودرو و سایپا یعنی تارا و شاهین نتوانستند به اهدافی که برای فروش آنها در سال 1401 در نظر گرفته شده بود، جامه عمل بپوشانند.

رقابت نافرجام 2 خودرو لوکس ایرانی
کورس نافرجام دو خودروی لاکچری ایرانی

کورس نافرجام دو خودروی لاکچری ایرانی

ایران‌خودرویی‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند تا در سال جاری در مجموع 75 هزار دستگاه انواع تارا را در خطوط تولید تکمیل و روانه بازار کنند، اما بررسی آمارهای فروش این خودروساز نشان می‌دهد آنها حدود 22 هزار دستگاه از این محصول سواری خود را در بازه زمانی یاد شده برای مشتریان فاکتور کرده‌اند. بنابراین ایران‌خودرویی‌ها تنها موفق شدند به 30 درصد برنامه‌ریزی انجام شده برای فروش تارا پایبند باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *