تریلر رسمی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد !

فرانچایز فاینال فانتزی، یکی از محبوب‌ترین مجمعه بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود که بامداد امروز، تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 منتشر شد.

Final Fantasy XVI یک بازی اکشن نقش آفرینی می‌باشد که توسط Square Enix ساخته و منتشر شده است. شانزدهمین قسمت اصلی از سری فاینال فانتزی، قرار است در تاریخ 22 ژوئن 2023 برای پلی استیشن 5 به صورت انحصاری زمان‌بندی شده عرضه شود.

تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 منتشر شد !

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Final Fantasy XVI را ببینید:

در جدیدترین تریلر بازی Final Fantasy XVI ، می‌بینیم که این بازی، دارای محیط‌های باز تقسیم‌بندی‌شده و سیستم مبارزه مبتنی بر اکشن است که شامل حملات غول‌ها و جادوها است، می‌شود. همچنین ویژگی‌های تکرارشونده‌ای از جمله Chocobos و هیولاهای احضار شده به نام Eikons وجود دارد.

Final Fantasy XVI، یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که در آن بازیکنان کنترل قهرمان داستان کلایو راسفیلد و یک مهمانی چرخشی از همراهان تحت کنترل هوش مصنوعی را از طریق مناطق باز تقسیم‌بندی شده در سراسر قاره‌های Valisthea به دست می‌گیرند.

تریلر جدید بازی Final Fantasy 16
تریلر رسمی بازی فایتال فانتزی 16

تریلر رسمی بازی فایتال فانتزی 16

فاینال فانتزی 16، در Valisthea، دنیایی تقسیم شده بین شش کشور که قدرت را از طریق دسترسی به کریستال‌های جادویی و Dominants در دست دارند، انسان‌هایی که به عنوان میزبان برای Eikon هر کشور عمل می‌کنند، می‌گذرد.

تنش‌ها بین ملت تشدید می‌شود و بیماری به نام بلایت شروع به شیوع در کره‌ی زمین می‌کند. کلایو راسفیلد، نگهبان برادر کوچکترش جاشوا، شاهد نابودی پادشاهی اوست و به دنبال انتقامجویی در تعقیب تاریک ایکون ایفریت می‌رود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *