پوستر رسمی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد !

به تازگی تریلر رسمی انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا منتشر شد که در کنار آن پوستر رسمی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles نیز به انتشار رسید.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem یک انیمیشن ابرقهرمانی ریبوت شده‌ی آمریکایی به کارگردانی سث روگان با اقتباس از فیلمنامه برندان اوبراین است که پوستر ریبوت انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی ریبوت انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد !

بهترین فیلم های 2023

پوستر رسمی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles

در ریبوت، لاکپشت‌های نینجا، لئوناردو ، دوناتلو ، میکل آنژ و رافائل (با صداپیشگی نیکلاس کانتو، میکا ابی، شامون براون جونیور، و برادی نون) هنرنمایی می‌کنند تا به عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شود. صداپیشگان این فیلم شامل جکی چان، آیو ادبیری، ست روگن، جان سینا، هانیبال بورس، رز برن، آیس کیوب، پست مالون، پل راد، مایا رودولف، ناتاسیا دمتریو و جیانکارلو اسپوزیتو هستند.

در ادامه می‌توانید پوستر رسمی انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا را ببینید:

پوستر رسمی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles
پوستر رسمی انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا

پوستر ریبوت انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles

نیکلودئون برای اولین بار در ژوئن 2020 فیلم را به همراه روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویور به عنوان تهیه کننده، به ترتیب به عنوان کارگردان و فیلمنامه‌نویس معرفی کرد. بازیگران اصلی در مارچ 2023 به طور عمومی اعلام شدند.

طراحی و انیمیشن از طرح‌هایی الهام گرفته شده است که دوران نوجوانی خالق لاکپشت‌ها در دفترچه‌های مدرسه خود کشیده است. این انیمیشن توسط Mikros Animation و Cinesite تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *