چه کسی در مراسم اسکار جای لیدی گاگا می‌خواند؟

با نزدیک شدن مراسم اسکار، جزئیات این مراسم برای بسیاری مهم شده است. در ادامه به سوال چه کسی در مراسم اسکار جای لیدی گاگا می‌خواند؟ پاسخ می‌دهیم.

مراسم اهدای جوایز اسکار 2023 در حالی برگزار می‌شود که لیدی گاگا، سوپراستار آمریکایی از این که نمی‌تواند در این مراسم اجرا کند، عذر خواهی کرد.

چه کسی در مراسم اسکار جای لیدی گاگا می‌خواند؟

مراسم اهدای جوایز اسکار 2023

او بهترین آهنگ اصلی خود با عنوان «Hold My Hand» از فیلم «Top Gun: Maverick» را در دالبی تئاتر در اسکار 2023 اجرا نخواهد کرد. علت عذرخواهی این ستاره از مراسمی که میلیون‌ها نفر بیننده دارد، مشغله‌ کاری برای فیلمبرداری و بازی در فیلمی جدید به نام «جوکر: جنون مشترک» است که در آن نقش «هارلی کویین» معشوقه‌ جوکر را بازی می‌کند.

خواننده جایگزین مراسم اسکار 2023 ریحانا است، او در مراسم اهدای جوایز در 12 مارس آهنگ «Lift Me Up» را که برای فیلم «Black Panther: Wakanda Forever» خوانده است، اجرا می‌کند. قابل ذکر است که ریحانا آهنگی را در این مراسم اجرا می‌کند که نامزد اسکار بهترین ترانه است. او برای اولین بار در کارنامه کاری خود نامزد اسکار می‌شود.

نودوپنجمین دوره‌ جوایز اسکار، در 12 مارس 2023  در مراسمی توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) در تئاتر دالبی در لس‌آنجلس اهدا خواهد شد.

چه کسی در مراسم اسکار جای لیدی گاگا می‌خواند؟
مراسم اسکار

خواننده جایگزین مراسم اسکار 2023

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *