تاریخ برگزاری اسکار 2023 مشخص شد !

به گزارش ددلاین، تاریخ برگزاری اسکار 2023 و ساعت آن مشخص شد. این نود و پنجمین دوره از این مراسم معتبر هالیوودی است که سال 2023 برگزار خواهد شد.

تاریخ پخش اسکار چندی پیش توسط روزنامه‌ی آمریکایی ددلاین و مارکا تأیید شد. نود و پنجمین دوره‌ی جوایز اسکار، در 12 مارس 2023 21 اسفند 3 و 30 دقیقه بامداد در مراسمی توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) در تئاتر دالبی در لس آنجلس اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده مراسم اسکار 2023 به صورت رایگان و بدون سانسور

جیمی کیمل مجری برنامه اسکار شد

تاریخ برگزاری اسکار 2023

زمان برگزاری اسکار امسال

تازه‌ترین ساخته «دنیل کوان» و «دنیل شاینرت» (Everything Everywhere All At Once) علاوه بر رکوردشکنی در مراسم «اتحادیه بازیگران» (SAG)، بفتا، و گلدن گلوب، می‌تواند در اسکار به تاریخ‌سازی ادامه دهد. «میشل یئو» که در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول رقابت می‌کند ممکن است به اولین بازیگر مالزیایی برنده اسکار و اولین بازیگر اهل آسیای جنوب شرقی برنده این جایزه بدل شود.

پیش بینی برندگان اسکار 2023 از نگاه سایت فیگار

یئو و همبازی‌اش «کی هوی کوان» که در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل نامزد اسکار است، پیروزی‌هایی کلیدی در فصل اهدای جوایز رقم زدند و تاریخ‌سازی کردند. کوان می‌تواند به اولین مرد متولد ویتنام برنده اسکار تاریخ در بخش بازیگری بدل شود. از این گذشته، «استفانی شو» دیگر بازیگر آسیایی تبار فیلم می‌تواند اولین چینی تباری باشد که برنده اسکار بازیگری می‌شود. شو در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل نامزد اسکار است.

تاریخ برگزاری اسکار 2023
تاریخ انتشار Oscar 2023

جوایز Oscar 2023، به فیلم‌هایی که در سال 2022 اکران شده‌اند اهدا می‌شود. این رویداد در ایالات متحده توسط ABC پخش خواهد شد و توسط Ricky Kirshner و Glenn Weiss تهیه می‌شود. ویس نیز کارگردان است.

جیمی کیمل، کمدین و مجری برنامه گفتگوی آخر شب، پس از اعطای افتخار برای دوره‌های 89 و 90 مراسم در سال‌های 2017 و 2018، برای سومین بار میزبان این برنامه خواهد بود.

تاریخ پخش Oscar

بیشتر بخوانید:

تاریخ برگزاری اسکار سال جدید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *