ویدئو: صحبت های غمگین ایرج طهماسب در برنامه مهمونی

پس از اینکه تیزر کوتاهی از فصل جدید سریال مهمونی به انتشار رسید، صحبت های غمگین ایرج طهماسب در برنامه مهمونی توجه رسانه‌ها را جلب کرد.

تیزر فصل جدید برنامه مهمونی، شامل معرفی شخصیت‌های این برنامه بود و در آخر آن، بغض ایرج طهماسب در فصل جدید مهمونی رخ داد که بسیار تأمل برانگیز بود و در نهایت غمگین ترین صحبت های ایرج طهماسب توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خودش جلب کرد.

بیشتر بخوانید:

تیزر کوتاهی از فصل جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسب

ساعت پخش روز و ساعت برنامه مهمونی اعلام شد !

صحبت های غمگین ایرج طهماسب در برنامه مهمونی

پس از تأییدیه رسمی از سمت نماوا و فیلیمو برای انتشار فصل جدید برنامه‌ی محبوب مهمونی در سال جدید، تیزری از این مجموعه منتشر شد که در آن، صحبت غم انگیز طهماسب در مهمونی توجه بسیاری را جلب کرد.

پس از اینکه ایرج طهماسب در اتفاقات اخیر کشور سکوت کرده بود و بسیاری به انتقاد از او، برنامه‌های او را تحریم کرده بودند، حالا با انتشار ویدئویی از صحبت‌های ایرج طهماسب درباره سال گذشته، توجه بسیاری جلب شد.

او در این تیزر می‌گوید:

سال گذشته‌ سال خوبی نبود. سال سختی بود.

در ادامه می‌توانید صحبت غم انگیز طهماسب در مهمونی را ببینید:

بغض ایرج طهماسب در فصل جدید مهمونی

در این برنامه، در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت‌های عروسکی جدیدی که اکثر آن‌ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق های جذابی را رقم می‌زنند.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *