جزئیات کامل درباره اکران فیلم شماره 10 [+تاریخ اکران]

جزئیات کامل درباره اکران فیلم شماره 10 که کار دیگری از حمید زرگرنژاد، کارگردان فیلم‌های ماهورا و برای مرجان، است به تازگی منتشر شد.

تاریخ اکران سینمایی شماره 10 به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد به تازگی منتشر شد. تهیه کننده این فیلم، که در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و نیز هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور داشت، جزئیات جدیدی از پخش فیلم شماره ده منتشر کرده که نشان می‌دهد به زودی شاهد اکران شماره 10 در سینماها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

رونمایی پوستر فیلم شماره 10

اکران فیلم شماره 10

ابراهیم اصغری، تهیه‌ کننده فیلم سینمایی شماره ۱۰ گفت:

احتمالا در صورت مناسب بودن شرایط بتوانیم در عید فطر شماره ۱۰ را اکران کنیم. باید ببینیم چه فیلم‌های دیگری هم قرار است همزمان اکران شوند و بر اساس آن زمان اکران قطعی‌تر خواهد شد.

اکران فیلم شماره 10
تاریخ اکران سینمایی شماره 10

تاریخ اکران سینمایی شماره 10

شماره ده یک فیلم ایرانی به کارگردانی، نویسندگی حمید زرگرنژاد و به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری و محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت و با ۱۱ نامزدی توانست در 4 رشته بهترین نقش اول مرد، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه جایزه سیمرغ بلورین را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *