توضیحاتی در مورد برنامه رئالیتی شو کمدی دست به مهره

به تازگی برنامه زدالیتی شو کمدی در پلتفرم نماوا پخش می شود که می خواهیم توضیحاتی در مورد برنامه رئالیتی شو کمدی دست به مهره براش شما شرح دهیم.

برنامه دست به مهره محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی امید سهرابی و تهیه کنندگی صادق و مهدی یاری، در این برنامه اشکان خطیبی به عنوان مجری در این رئالیتی شو حضور خواهد یافت و هدایت این برنامه را بر عهده گرفته است. در ادامه به معرفی برنامه کمدی دست به مهره خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال رئالیتی شو دست به مهره در پلتفرم نماوا

توضیحاتی در مورد برنامه رئالیتی شو کمدی دست به مهره

این روزها پای ثابت برنامه‌های کمدی و رئالیتی شو چند بازیگر خاص دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌شود به علی اوجی،غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد و امیرحسین رستمی اشاره کرد که در این برنامه نیز همانند دیگر برنامه های با سبک و سیاق تاک شو و رئالیتی شو این بازیگران همیشه پای ثابت مهمانان هستند.

درواقع همین بازیگران و مهمانان تکراری باعث شده است که دیگر اینگونه برنامه های برای مخاطب جذابیت خاصی را نداشته باشد. چرا که تمامی این بازیگران نام برده در بیش از 90 درصد رئالیتی شو های پخش شده در شبکه نمایش خانگی حضور داشته اند.

در ادامه می‌توانید تیزر شرح برنامه رئالیتی شو دست به مهره را ببینید:

عکس یا ویدیو

معرفی برنامه کمدی دست به مهره

رئالیتی شو ایرانی دست به مهره به کارگردانی امید سهرابی و تهیه کنندگی مهدی و صادق یاری در سال 1401 تهیه و تولید شده است. دست به مهره، سریالی ریلیتی شو و کمدی با اجرای اشکان خطیبی و با حضور چهره‌های محبوب است که با هدف رقم زدن لحظاتی مفرح و هیجان‌انگیز پخش می‌شود.

این برنامه جذاب با محوریت بازی‌های متنوع چهره‌های معروف با یکدیگر ساخته شده و شما می‌توانید پس از تماشای آن به همراه دوستان و خانواده‌تان بازی‌ها و رقابت‌های هیجان‌انگیز این برنامه را تجربه کنید. دست به مهره توسط امید سهرابی کارگردانی شده و تهیه‌کنندگی آن را صادق و مهدی یاری بر عهده دارند. این سریال با حمایت قالی سلیمان تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *