تریلر رسمی انیمیشن Spider Man: Across the Spider Verse منتشر شد !

دنباله انیمیشن Spider Verse، یکی از موردانتظارترین انیمیشن‌های 2023 می‌باشد که بامداد امروز تریلر انیمیشن Spider Man: Across the Spider Verse منتشر شد.

بامداد امروز، جدیدترین تریلر انیمیشن جدید مرد عنکبوتی تحت عنوان تریلر رسمی Across the Spider Verse منتشر شده است. تریلر جدید مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی در طی چند ساعت اخیر، بازدید‌های زیادی را در یوتیوب دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

تیزر جدید از انیمیشن Spider Man: Across the Spider Verse !

اولین تریلر انیمیشن Spider Man Across The Spider Verse منتشر شد

تریلر انیمیشن Spider Man: Across the Spider Verse

Spider-Man: Across the Spider-Verse، یک فیلم ابرقهرمانی انیمیشن رایانه‌ای آمریکایی است که در آن شخصیت مایلز مورالس در دنیای مرد عنکبوتی مارول کامیکس حضور دارد.

این توسط Columbia Pictures و Sony Pictures Animation در همکاری با Marvel Entertainment تولید و توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است. این انیمیشن، دنباله‌ی مرد عنکبوتی: در دنیای عنکبوتی (2018) است و در چندجهانی مشترک از جهان‌های متناوب به نام دنیای عنکبوتی روایت می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی Across the Spider Verse را ببینید:

تریلر جدید مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی

کارگردانی این فیلم بر عهده Joaquim Dos Santos است. این کارگردان، برگرفته از فیلمنامه‌ای نوشته فیل لرد، کریستوفر میلر و دیوید کالاهام این انیمیشن را ساخته است. شمیک مور صداپیشگی مایلز را مانند سری اول این انیمیشن بر عهده دارد.

Spider-Man: Across the Spider-Verse برای اکران در ایالات متحده در تاریخ 2 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده است که از تاریخ اولیه آوریل 2022 به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *