بهترین لباس های هارلی کویین از نگاه سایت فیگار

هارلی کویین از معدود شخصیت ها است که طرفداران او را به خاطر لباس هایش دوست دارند. حال می خواهیم بهترین لباس های هارلی کویین بررسی کنیم.

بهترین لباس های هارلی کویین از DC Comics بر اساس طرح اصلی نمادین Batman: The Animated Series ساخته شده‌اند. هارلی کوین اولین بار با یک لباس نمادین در اوایل دهه 2000 اولین بار در فیلم Batman: The Animated Series ظاهر شد. علیرغم اینکه لباس اصلی هارلی به شدت با او مرتبط است، هارلی به یک نماد مد در کامیکس دی سی تبدیل شده است. ظاهر او هم در کتاب‌های کمیک و هم در رسانه‌های دیگر به تکامل خود ادامه می‌دهد و هر نسخه جدید عنصر منحصر به فرد دیگری را به میراث اضافه می‌کند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین لباس های هارلی کویین

  • برترین لباس های هارلی کویین

در ادامه قرار است بهترین لباس های هارلی کویین را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین لباس های هارلی کویین
بهترین لباس های هارلی کویین

در حالی که بهترین لباس های هارلی کویین او به نوعی به لباس اصلی ارجاع می‌دهند، بسیاری نگاه او را در جهت‌های جدید جذاب می‌بینند. این منجر به برخی لباس‌های خارق‌العاده در کمیک‌های دی‌سی در سی سال گذشته می‌شود که همگی ارزش خاص خود را دارند و احتمالاً اشاره‌ای به این دارند که نگاه در نمایش‌ها و فیلم‌های آینده به کجا می‌رود.

New Costume 2022

بهترین لباس های هارلی کویین
خواندنی ترین لباس های هارلی کویین

درخواست‌ها برای Harley Quinn #23 طراحی لباس جدیدی را برای هارلی توسط هنرمند متئو لولی نشان داد. برترین لباس های هارلی کویین جدید خیره‌کننده بوده و از صفحه خارج می‌شود که عناصر کلاسیک ظاهر گذشته هارلی را با حساسیتی جدید ترکیب می‌کند. لولی هارلی را به سبکی غیررسمی‌تر از آنچه طرفداران به آن عادت کرده‌اند ارائه می‌کند و رنگ‌های قرمز و مشکی علامت تجاری او نیز آرام‌تر می‌شوند. دم اسبی‌های او که چند سالی است یکی از ویژگی‌های کمیک است، در نسخه جدید برجسته‌تر شده و نمایه کاملا متفاوتی به او می‌دهد. رنگ در دم اسبی او نیز با تاکید بر جلوه کلی کمی خاموش می‌شود.

Infinite Frontier

بهترین لباس های هارلی کویین
پرطرفدارترین لباس های هارلی کویین

ظاهر هارلی کویین دوباره در برند اخیر Infinite Frontier در دی سی کامیکس تغییر کرد و جالب ترین لباس های هارلی کویین را برای او ایجاد کرد. این نگاه، عناصر اصلی را که در لباس او وجود داشت تغییر داد و به طراحی مجدد او در طول The New 52 بازمی‌گردد. بزرگترین تغییر در این ظاهر شامل پوشیدن شلوار او است و او را کمی به اولین لباس خود دور می‌کند و از شورت‌هایی که در بسیاری از تکرارهای اخیر می‌پوشد دور می‌کند. این شلوار دارای طرح‌های هارلکین روی زانوهای او و همچنین طرح شطرنجی دور ران او است. این نسخه همچنین خود را با یک پاپیون قرمز عظیم در موهای او متمایز می‌کند.

DC Bombshells

بهترین لباس های هارلی کویین
جذاب ترین لباس های هارلی کویین

هارلی بی زمانی بودن طراحی اصلی خود را با لباس DC Bombshells خود ثابت می‌کند. اگرچه بسیاری از طرفداران این کتاب مصور را به این دلیل می‌شناسند که هارلی و آیوی برای اولین بار به طور مناسب به صفوف بهترین زوج‌های ابرقهرمانی دی سی کامیکس می پیوندند، لباس دوران جنگ جهانی دوم هارلی برای اعصار مختلف است. ظاهر بیکینی قرمز و مشکی از The New 52 کم و بیش با اضافه شدن یک ژاکت بمب افکن که برای او بسیار طبیعی است، ظاهر می‌شود. او همچنین عینک می‌پوشد، یک افزودنی عملی که به نسخه‌های بعدی در رسانه‌های مختلف، به ویژه اجرای لایو اکشن مارگوت رابی در هر دو فیلم جوخه انتحار، منتقل شد.

White Knight

بهترین لباس های هارلی کویین
بهترین لباس های هارلی کویین

پرطرفدارترین لباس های هارلی کویین از سری شوالیه سفید بوده که در یکی از تاریک ترین تایم لاین های آینده دی سی کامیکس قرار دارد ، به دلایل زیادی متمایز است. ماریان دروز نقش هارلی کویین را در باند جوکر بر عهده گرفت و لباس بسیار کاربردی تری می پوشد که بر زره، بالشتک و سهولت حرکت تاکید دارد. این لباس همچنین حاوی سلاح های مخفی متعددی مانند چاقو است. اگرچه این لباس دارای یک طرح رنگی خاموش است که از صورتی و بنفش به جای قرمز استفاده می کند، اما بازتاب لباس های فیلمی است که رابی می پوشد، به خصوص در فیلم The Suicide Squad که هدف آن تفسیری عملی و واقعی تر است.

The Joker

بهترین لباس های هارلی کویین
برترین لباس های هارلی کویین

منحصر به فرد‌ترین و نگران کننده‌ترین لباس هارلی در Batman: Damned ظاهر می‌شود که جزء جذاب ترین لباس های هارلی کویین می‌باشد. در این مینی سریال، جوکر می‌میرد و هارلی نقش او را به عنوان بزرگترین شرور بتمن ایفا می‌کند و ظاهری را اتخاذ خواهد کرد که دو سبک آن‌ها را در هم آمیخته است. او لباس سنتی هارلکین سفید خود را با استفاده از ژاکت بنفش علامت تجاری و موهای سبز خود حفظ می‌کند که باعث ایجاد تضاد سبک کابوس وار می‌شود. او همچنین آرایش خود را به روش‌های جالبی تغییر می‌دهد. پس از اینکه جوکر شد، از طرحی استفاده می‌کند که یادآور ماسک‌های کالاکا، ماسک‌های روز مردگان از فرهنگ مکزیک است که به او سبکی منحصربه‌فرد می‌دهد.

The New 52

بهترین لباس های هارلی کویین
خواندنی ترین لباس های هارلی کویین

آماندا کانر و جیمی پالمیوتی به طور اساسی هارلی را برای اجرای خود در دوره The New 52 دوباره اختراع کردند. این لباس از نسخه معرفی شده در کمیک‌های Suicide Squad در سال 2011 با کنار گذاشتن لباس هارلکین برای زیبایی شناسی دربی غلتکی ساخته شده است. هارلی اکنون شلوارک و تاپ بیکینی به همراه زانوبند و گاه گاه اسکیت می‌پوشد، هرچند او همچنان رنگ‌های کلاسیک خود را حفظ کرده است. این لباس علیرغم تفاوت چشمگیر با لباس اصلی، به جایگاه نمادین دست یافت، که در تأثیر قدرتمندی که بر لباس‌های لایه‌ای در کمیک‌ها، سریال‌های انیمیشن و فیلم‌ها داشته است مشهود است.

Rebirth

بهترین لباس های هارلی کویین
پرطرفدارترین لباس های هارلی کویین

برترین لباس های هارلی کویین در دوران تولد دوباره، New 52 را می‌گیرد و با آن اجرا می‌شود. شورت باقی می‌ماند؛ اما موتیف هارلکین دوباره خود را در ژاکت و جزئیات دیگر نشان می‌دهد. موهای او با دم اسبی صورتی و آبی بیشترین تغییر را در کمیک‌ها تاکنون تجربه کرده است. این مدل مو به دلیل استفاده از آن در Suicide Squad، در میان بهترین فیلم‌های DCEU، به سرعت تبدیل به نمادی شد. این نگاه میراث نمادین او را از منشأ انیمیشن‌اش حفظ می‌کند؛ اما شروع به افزودن واقعاً فردیت و تمایز به هارلی می‌کند، دال‌های کلیدی در رشد شخصی او از لاکلی جوکر تا ضدقهرمان مستقل بوده است.

The Eat. Bang! Kill

بهترین لباس های هارلی کویین
جذاب ترین لباس های هارلی کویین

جالب ترین لباس های هارلی کویین از سری HBOMax و اسپین آف کمیک برجسته آن The Eat. Bang! Kill بکش تور بهترین عناصر را از منابع مختلف ترکیب می‌کند. او موهای فیلم Rebirth را با لباس‌هایی که عمدتاً مربوط به دوران کانر و پالمیوتی است ترکیب می‌کند تا چیزی بسازد که کل تاریخ هارلی در دنیای دی سی را در انیمیشن و کمیک منعکس کند. لباس هارلی تا حد زیادی برگرفته از زیبایی‌شناسی دربی غلتکی است که تجسم‌های اخیر در کمیک‌ها از آن استفاده کردند، the Batman’ 66 version and Yo-Yo ، نسخه هارلی از Flashpoint، در میان بهترین رویدادهای متقاطع دی سی کامیکس تا کنون قرار گرفته است.

The Original

بهترین لباس های هارلی کویین
بهترین لباس های هارلی کویین

پرطرفدارترین لباس های هارلی کویین از Batman: The Animated Series همچنان در بهترین شکل خود نماد لباس ابرقهرمانی است. بروس تیم، یکی از خالقان هارلی، ظاهری تثبیت شده در لباس هارلکین داشت و از طراحی ساده و قابل تشخیص یک شوخی درباری با رنگ‌های قرمز و مشکی شدید استفاده کرد. این باعث شد هارلی فوراً ظاهر خود را درگیر و نگران کند. قدرت لباس اصلی در تأثیر عمیق آن بر تقریباً تمام نسخه‌های بعدی آشکار می‌شود. هر لباسی که او در کمیک‌های بعدی و رسانه‌های دیگر می‌پوشد، جنبه‌هایی از لباس اصلی را به تصویر می‌کشد، چه طرح‌های رنگی قرمز و سیاه، نمادهای هارلکین، یا کلاه و کلاه زنگوله‌ای او که در نسخه‌های بعدی به دم اسبی او تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لباس های هارلی کویین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *