لایو اکشن بازی Street Fighter ساخته خواهد شد !

بامداد امروز، کمپانی کپ‌کام، ساخت لایو اکشن بازی Street Fighter را تأیید کرد و به صورت رسمی اعلام کرد لایو اکشن بازی Street Fighter ساخته خواهد شد.

روز گذشته، کمپانی کپ‌کام، در حساب شخصی توئیتر خود، ساختن فیلم Street Fighter را تحت عنوان بازسازی Street Fighter بر اساس بازی ، منتشر کرد. ساخت فیلمی با اقتباس مبارزان خیابانی از سالیان پیش، در فکر مدیران این استودیو قرار داشته است.

ساخت لایو اکشن بازی Street Fighter

در 6 اپریل 2023، Capcom و Legendary Entertainment رسماً اعلام کردند که یک فیلم لایو اکشن جدید بر اساس Street Fighter در دست ساخت است. این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر شد که هالیوود ریپورتر خبر دستیابی لجندری به حقوق تولید فیلم و برنامه‌های تلویزیونی از فرنچایز بازی‌های مبارزه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی سازنده Legendary Entertainment، حق فیلم و تلویزیون را برای سری بازی‌های مبارزه‌ای پرچمدار Capcom، Street Fighter، را به دست آورده است.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Street Fighter 6 را ببینید:

ساخت لایو اکشن بازی Street Fighter
بازسازی Street Fighter بر اساس بازی

ساختن فیلم Street Fighter

استریت فایتر یا مبارزان خیابانی، Street Fighter یک مجموعه بازی ویدئویی در سبک مبارزه‌ای است که توسط شرکت کپ‌کام ساخته و منتشر می‌شود. اولین قسمت از این مجموعه با عنوان مبارزان خیابانی در تاریخ ۳۰ اوت ۱۹۸۷ و آخرین نسخه آن با نام اولترا مبارزان خیابانی ۴، در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۴ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *