لایو اکشن سریال Moana ساخته خواهد شد !

جدیداً خبری مبنی بر ساخت لایو اکشن سریال Moana در فضای مجازی ساخته شده که اعلام کرده لایو اکشن سریال Moana ساخته خواهد شد.

چند روز گذشته، ساخت سریالی از داستان موآنا در فضای رسانه دست به دست می‌چرخد که می‌گوید اقتباس لایو اکشن از انیمیشن موآنا با هنرنمایی دواین جانسن رخ می‌دهد. حالا بامداد امروز، خبر ساختن سریال لایو اکشن Moana در شبکه‌های مجازی تأیید شد.

بیشتر بخوانید:

معرفی شدن انیمیشن های جدید کمپانی دیزنی

ساخت لایو اکشن سریال Moana

دواین جانسون، در جریان جلسه سهامداران دیزنی در تاریخ 3 آپریل، از بازسازی لایو اکشن جدید Moana خبر داد. دواین جانسون در ویدئویی گفت:

من عمیقا بابت اینکه داستان زیبای موآنا را به نمایشگر لایو اکشن می‌آورم خوشحال هستم. این داستان فرهنگ من است و این داستان نمادی از لطف و قدرت جنگجوی مردم ما می‌باشد.

من این فرهنگ را با افتخار بر روی پوست و روح خود می‌پوشانم، و این فرصت یک بار در زندگی برای اتحاد مجدد با مائوئی، با الهام از روحیه و روح پدربزرگ مرحومم، رئیس ارشد پیتر مایویا، بسیار عمیق است.

من می‌خواهم از شرکای خود در دیزنی به خاطر تعهد قوی‌شان به این تلاش ویژه تشکر کنم، زیرا هیچ دنیایی بهتر از قلمرو موسیقی و رقص وجود ندارد که بتوانیم داستان مردم، اشتیاق و هدفمان را ارج بگذاریم.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از معرفی سریال Moana را ببینید:

ساخت سریالی از داستان موآنا

این انیمیشن 2016 برای دیزنی موفق بود و بیش از 680 میلیون دلار در گیشه فروش داشت. فیلم جدید توسط جانسون، دنی گارسیا و هیرام گارسیا از طریق Seven Bucks Productions و Beau Flynn via Flynn Picture Co تولید خواهد شد. تهیه کنندگان اجرایی این فیلم، Auli’i Cravalho و Scott Sheldon هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *