23 فروردین: تریلر رسمی فصل سوم سریال The Great منتشر شد ! [+تاریخ انتشار]

تریلر رسمی فصل سوم سریال The Great با بازی ال فانینگ و به کارگردانی تونی مک‌نامارا به تازگی منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تریلر رسمی فصل 3 The Great با بازی ال فانینگ و نیکلاس هولت با عنوان تریلر فصل سوم سریال کبیر به انتشار رسید که اخیرا استریم Hulu به تازگی تریلر سریال The Great را منتشر کرد. تاریخ انتشار این سریال که دو فصل آن پخش شده نیز مشخص شده‌است.

تریلر رسمی فصل سوم سریال The Great

کبیر یا The Great یک سریال کوتاه کمدی-درام آمریکایی است که بر اساس داستان به قدرت رسیدن کاترین کبیر، ملکه روسیه ساخته شده‌است که به تازگی تریلر آن به انتشار رسید. این سریال در تاریخ ۱۴۰٢/٠٢/٢٢ منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل 2 The Great را ببینید:

تریلر رسمی فصل 2 The Great

تمام ۱۰ قسمت از فصل اول این مجموعه در ۱۵ مه ۲۰ در هولو منتشر شد. نقش‌های اصلی این سریال را ال فانینگ در نقش کاترین کبیر و نیکلاس هولت در نقش پتر سوم، امپراتور روسیه بازی می‌کنند. این سریال خیالی است و کاترین را در جوانی و ازدواج با پتر سوم روسیه (آمیخته با پتر دوم) به تصویر می‌کشد و بر روی نقشه کاترین برای قتل شوهر بدطینت و خطرناکش تمرکز دارد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به فیبی فاکس، ساشا دوان، چریتی ویکفیلد، گویلیم لی، آدام گادلی و داگلاس هاج اشاره کرد.

The Great توسط نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس استرالیایی تونی مک نامارا بر اساس نمایشنامه سال 2008 او به همین نام ساخته شده است. هدف این سریال دقت تاریخی نیست و هولو آن را ضد تاریخی توصیف کرده است. تونی مک نامارا نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و نمایشنامه نویس استرالیایی متولد ۱ ژانویه ۱۹۶۷ در کیلمور است که از سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را آغاز نمود. فیلمنامه نویسی فیلم‌های سینمایی سوگلی و کروئلا از مشهورترین کارهای اوست.

در جولای 2020، Hulu سریال را برای فصل دوم تمدید شد که اولین بار در 19 نوامبر 2021 پخش شد. در ژانویه 2022، سریال برای فصل سوم تمدید شد که قرار است در 12 می 2023 پخش شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *