عکس : استوری جنجالی دختر کیومرث پوراحمد

اخیرا تصویری از استوری جنجالی دختر کیومرث پوراحمد در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

به تازگی استوری دختر کیومرث پوراحمد در مورد مرگ پدرش در رسانه های مجازی، بحث داغی بین کاربران ایجاد گرده است. گویا این عکس جزء عجیب ترین استوری از دختر کیومرث پوراحمد قرار گرفته است. در ادامه تصویری از خواهید دید.

چندی پیش دختر کیومرث پوراحمد در واکنش به انتشار تصویری در فضای مجازی که ادعا می‌شود مربوط به صحنه خودکشی وی است، گفت:

“لطفا، به پخش شدن این عکس دامن نزنید. دامن هم میزنید برای ما نفرستید.”

استوری جنجالی دختر کیومرث پوراحمد

پس از گذشت یک هفته از درگذشت کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران که با حواشی گسترده‌ای در فضای مجازی همراه بود، کیمیا پوراحمد دختر او با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

“پرونده باز است…”

جنجالی ترین استوری دختر پوراحمد

در ادامه می‌توانید استوری دختر کیومرث پوراحمد در مورد مرگ پدرش را ببینید:

استوری جنجالی دختر کیومرث پوراحمد
عجیب ترین استوری از دختر کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد در 25 آذر 1328 در نجف آباد اصفهان به دنیا آمد. پوراحمد کارش را با نقدنویسی به خصوص در ماهنامه فیلم آغاز کرد و از 1353 با دستیاری در مجموعه تلویزیونی آتش بدون دود وارد سینما شد. فیلم شب یلدا الهام‌گرفته از زندگی خود اوست.

کیومرث پوراحمد (Kiumars Pourahmad) در شهر نجف آباد اصفهان به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد، و دو برادر به نام های «منوچهر» و «مهردادم دارد. مادرش مرحوم «پروین دخت یزدانیان» بازیگری که با نقش بی بی در مجموعه قصه های مجید شناخته شد و پدرش مرحوم خدابخش پوراحمد بود.

مادر وی، پروین دخت یزدانیان با بازی در فیلم های او، کار بازیگری را آغاز کرد و آثار برجسته ای با بازی او به ثبت رسید. دخترش، مریم پوراحمد هم در فیلم شب یلدا به ایفای نقش پرداخته است.فیلم مستندی درباره زندگی پوراحمد به کارگردانی مشترک سیدسجاد آوینی و اردلان آشوری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *