رسمی: سریال هری پاتر ساخته می شود !

پس از اینکه شایعات ساخت سریال هری پاتر در چند روز اخیر دامن زده شده، چندی پیش پس از ادغام اچ‌بی‌او و برادران وارنر، اعلام شد سریال هری پاتر ساخته می شود.

چند روز گذشته، شایعاتی مبنی بر ساخته شدن سریال هری پاتر در فضای مجازی دامن زده شد که چندی پیش، با تلفیق شبکه‌ی HBO Max و برادران وارنر، ساخت سریال جدید Harry Potter تأیید شد.

پس از خبر تایید ساخت سریالی بر اساس هری پاتر هواداران این فرانچایز، به شدت خوشحال شدند و از این دو کمپانی برای ساخت این سریال، توئیت‌های فراوانی را به انتشار گذاشتند.

ساخت سریال هری پاتر

شرکت وارنر برادرز دیسکاوری، ضمن رونمایی رسمی از این پروژه‌ی تلویزیونی که از شبکه آنلاین Max پخش می‌شود، تاکید کرد که طی دهه‌ی آتی مشغول بازگویی داستان هری پاتر با سریال Harry Potter خواهد بود.

HBO Max، سریال تلویزیونی بر اساس رمان‌های محبوب هری پاتر به طور رسمی در HBO Max سفارش داده شده است. این پروژه به عنوان اقتباسی وفادار از هر یک از هفت کتاب هری پاتر جی‌کی رولینگ توصیف می‌شود که برنامه‌هایی برای نمایش یک دهه در نظر گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی سریال هری پاتر را ببینید:

ساخت سریال جدید Harry Potter

مدیر عامل HBO Max در طی بیانیه‌ی امشبی که داشت گفت:

هر فصل برای کتاب‌های اصلی معتبر خواهد بود و هری پاتر و این ماجراهای باورنکردنی را برای مخاطبان جدید در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد، در حالی که فیلم‌های اصلی، کلاسیک و دوست‌داشتنی در هسته این فرنچایز باقی خواهند ماند و برای تماشای جهانی در دسترس خواهند بود». اطلاعیه می خواند.

کیسی بلویز، رئیس اچ بی او، افزود:

خوشحالیم که به مخاطبان این فرصت را می دهیم که هاگوارتز را به روشی کاملاً جدید کشف کنند. هری پاتر یک پدیده فرهنگی است و واضح است که چنین عشق و عطش پایداری برای دنیای جادوگران وجود دارد. این مجموعه جدید Max Original با مشارکت تلویزیون برادران وارنر و جی‌کی رولینگ، عمیقاً در هر یک از کتاب‌های نمادینی که طرفداران در تمام این سال‌ها از آن لذت برده‌اند، غوطه‌ور خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *