جزئیات تکمیلی اسپین آف جدید Game of Thrones !

پس از اینکه اعلام شد برادران وارنر دیسکاوری و HBO Max تلفیق شدند، جورج آر. آر. مارتین، جزئیات تکمیلی اسپین آف جدید Game of Thrones را فاش کرد.

پس از اینکه شبکه HBO و مارتین (نویسنده کتاب بازی تاج و تخت) تأیید کردند که اسپین‌آف‌های زیادی از سری این فرانچایز کتاب ساخته می‌شود، چندی پیش، جزئیات اسپین آف Game of Thrones تحت عنوان جزئیات سریال جدید بازی تاج و تخت فاش شد.

سریال جدید کتاب گیم آف ترونز ، بر اساس یکی از کتاب‌های فرعی جورج آر. آر مارتین می‌باشد که اسم آن، A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight نام دارد است.

جزئیات تکمیلی اسپین آف جدید Game of Thrones

عنوان این سریال، داستان‌های دانکن و تخم ، یکی از اسامی مجموعه‌ی آتش و یخ مارتین است که ماجراجویی‌های سر دانکن و نگهداری از تخم اژدها را روایت می‌کند. این مجموعه، 90 سال پیش از سریال بازی تاج و تخت، و 110 پس از سریال خاندان اژدها را به ما نشان می‌دهد. تاکنون سه رمان از این مجموعه منتشر شده و مارتین اعلام کرده که می‌خواهد ادامه‌ی آن را نیز بنویسد.

در ژانویه‌ی سال 2021، تأیید شد که سریال جدیدی از بازی تاج و تخت بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌‎های نوشته شده توسط جورج آر آر مارتین، در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد. تاکنون سه کتاب از مجموعه‌ی Dunk & Egg، به اسم‌های شوالیه پرچین، شمشیر قسم خورده، و شوالیه اسرارآمیز منتشر شده است. روایت‌های این مجموعه، از پیچیدگی کمتری از سریال اصلی برخوردار هستند، اما جذابیت کمتری ندارند.

در ادامه می‌توانید تیزر معرفی سریال A Knight of the Seven Kingdoms را ببینید:

سریال جدید کتاب گیم آف ترونز

در جزئیات سریال جدید بازی تاج و تخت ، آمده است که این سریال، به سِر دانک، یک شوالیه‌ی ماهر و قد بلند می‌پردازد که لرد فرمانده گارد پادشاه و ایگان پنجم بود. مارتین قصد دارد که این رمان را از بین 6 تا 12 نسخه منتشر کند و ایده‌ی اقتباس آن را نیز مطرح کرده که قبل از اتمام کتاب اتفاق می‌افتد.

Tales of Dunk and Egg، مجموعه‌ای از رمان‌های فانتزی از جورج آر آر مارتین است که در دنیای رمان‌های نغمه یخ و آتش او اتفاق می‌افتد . آنها ماجراهای دانک لرد فرمانده آینده گارد پادشاه، سر دانکن بلندقد و تخم مرغ پادشاه آینده اگون پنجم تارگرین را حدود 90 سال قبل از رویدادهای رمان دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *