عکس : واکنش جنجالی غزل شاکری به اظهارات رئیس صدا و سیما

به تازگی عکسی از واکنش جنجالی غزل شاکری به اظهارات رئیس صدا و سیما در اینستاگرام منتشر شده که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا تصویری از واکنش عجیب غزل شاکری به مدیر اصلی صدا و سیما حواشی زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است. گویا حواشی در مورد جنجالی ترین اظهارات غزل شاکری در مورد صدا سیما باعث ایجاد یکسری شایعات در مورد رئیس صدا و سیما نیز شده است.

غزل شاکری خواننده، بازیگر و طراح صحنه و لباس ایرانی متولد 22 اسفندماه سال 1357 در تهران است و 39 سال سن دارد. در ادامه استوری جنجالی غزل شاکری در مورد صدا و سیما خواهیم دید.

واکنش جنجالی غزل شاکری به اظهارات رئیس صدا و سیما

غزل شاکری بازیگر مطرح سینما در استوری به خبر جبلی رئیس صداوسیما در خصوص ویژه برنامه‌های نوروز که به عوامل تولید آن گفته بود نوروز امسال رو سفید شدیم واکنش کنایه آمیزی داشت.

غزال شاکری دختری فرشته طائرپور است .غزل تنها فرزند خانم طائرپور نبوده و یک خواهر به نام عسل شاکری و یک برادر به نام علی شاکری نیز دارد.

جنجالی ترین اظهارات غزل شاکری در مورد صدا سیما

در ادامه می‌توانید استوری جنجالی غزل شاکری در مورد صدا و سیما را ببینید:

واکنش جنجالی غزل شاکری به اظهارات رئیس صدا و سیما
جنجالی ترین اظهارات غزل شاکری در مورد صدا سیما

فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی طراحی صنعتی است و در حال حاضر مشغول انجام طراحی صحنه، طراحی داخلی، آواز و موسیقی و البته بعضی اوقات، بازیگری است.

در سال 1366 وقتی 9 ساله بود در فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی که با مادرش همکار بود، اولین تجربه بازیگری را بدست آورد یکسال بعد در فیلم «گلنار» کنار شهلا ریاحی و اکبر دودکار به شدت مشهور شد تا جایی که بعد از سال ها، قدیمی ها همچنان وی را با نام گلنار بیاد می آوردند

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *