اسپین آف سریال بیگ بنگ تئوری ساخته خواهد شد !

پس از اینکه روز گذشته، سریال‌های زیادی توسط دیسکاوری و HBO Max معرفی شدند، خبری از ساخت اسپین آف سریال بیگ بنگ تئوری نیز منتشر شد.

پس از ادغام برادران وارنر دیسکاوری و HBO Max و معرفی سریال‌های مختلف، ساخت اسپین اف The Big Bang Theory نیز مورد تأیید قرار گرفت. روز گذشته، مدیر پخش دیسکاوری، جزئیات ساخته شدن سریال بیگ بنگ تئوری را فاش کرد.

ساخت سریال اسپین اف تئوری بیگ بنگ روز گذشته در نشستی که بین مدیران این دو بخش برگزار شد، به معرفی رسید و تأییدیه رسمی را گرفت.

ساخت اسپین آف سریال بیگ بنگ تئوری

جهان تئوری بیگ بنگ، در حال گسترش است. شبکه مکس، که سرویس ترکیبی HBO Max -Discovery+ است، تأیید کرد که خالق Big Bang، چاک لور، در حال ساخت یک سریال کمدی جدید در دنیای The Big Bang Theory است.

این پروژه از تلویزیون برادران وارنر و چاک لور پرودز مستقر در استودیو، در مراسم ارائه مکس در روز چهارشنبه فاش شد. جزئیات بیشتری از این سریال اسپین آف فاش نشده است و منابع نشان می‌دهند که این پروژه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و هنوز مشخص نشده است که بر روی چه شخصیت یا شخصیت‌هایی متمرکز خواهد بود.

ساخت اسپین آف سریال بیگ بنگ تئوری
جزئیات ساخته شدن سریال بیگ بنگ تئوری

ساخت سریال اسپین اف تئوری بیگ بنگ

The Big Bang Theory در حال حاضر رکورد طولانی‌ترین کمدی سیتکاام در تاریخ تلویزیون را در اختیار دارد و در طول 12 فصل آن که از سال 2007 آغاز شد و در سال 2019 به پایان رسید، 279 قسمت پخش شد. این سریال با بازی جانی گالکی، جیم پارسونز، کالی کوکو، کونال نایار، سایمون هلبرگ، مایم بیالیک، ملیسا راوشو کوین ساسمن پیش می‌رود.

تئوری بیگ بنگ یا همان The Big Bang Theory یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی موقعیت، ساخته چاک لوری و بیل پریدی و با مدیریت اجرایی آن دو به اتفاق استیون مولارو است. هر سه آن‌ها نویسندگان اصلی مجموعه نیز بوده‌اند. پخش این مجموعه از ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۷ از شبکه سی بی اس آغاز شده و در دوازده فصل و ۲۷۹ قسمت، پس از دوازده سال در ۱۶ می ۲۰۱۹ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *