جزئیات تکمیلی سریال اسپین آف ریک و مورتی + [تصاویر لو رفته]

پس از ادغام شبکه‌ی HBO MAX و براردان وارنر دیسکاوری، سریال‌های جذابی معرفی شدند و جزئیات تکمیلی سریال اسپین آف ریک و مورتی به معرفی رسیدند.

پس از تلفیق شبکه‌ی HBO Max و دیسکاوری، اتفاقات زیادی در دنیای تلویزیون رخ داد و سریال‌های جدیدی معرفی شدند و مدیران این بخش، درباره اسپین آف Rick and Morty توضیحاتی را تحت عنوان اطلاعات کلی سریال جدید ریک و مورتی منتشر کردند.

مدیر پخش این شبکه، درباره انیمه اسپین آف Ricky and Morty گفته که این مجموعه‌ی انیمه‌ای، اسپین آفی از سریال محبوب ادولت سوئیم می‌باشد.

جزئیات تکمیلی سریال اسپین آف ریک و مورتی

این هفته، هفته‌ی بسیار شلوغی برای برادران وارنر بود. این استودیو، یک رویداد ویژه برگزار کرد تا در مورد تغییر برند سرویس پخش خود از HBO Max به، Max صحبت کند. اطلاعیه‌های زیادی در مورد آینده برخی از بزرگترین فرنچایزهای استودیو، از جمله یک اقتباس تلویزیونی جدید از هری پاتر و یک پیش درآمد جدید در دنیای Game of Thrones منتشر شد.

علاوه بر این، برادران وارنر همچنین اعلام کردند که امسال یک انیمه ریک و مورتی به این پلتفرم می‌رود که شخصیت‌های مورد علاقه مردم از کمدی بزرگسالانه ریک و مورتی را به گونه‌ای که قبلاً دیده نشده، به نمایش می‌گذارد.

این اولین باری نیست که انیمیشن موفقی در این ژانر وارد می‌شود، زیرا تعداد زیادی از انیمیشن‌های کوتاه مانند ریک و مورتی در چند سال گذشته به طور رسمی منتشر شده‌اند، کم نبوده است.

در ادامه می‌توانید تصویر لو رفته از اسپین آف ریک و مورتی را ببینید:

جزئیات تکمیلی سریال اسپین آف ریک و مورتی
اطلاعات کلی سریال جدید ریک و مورتی

درباره اسپین آف Rick and Morty

ریک و مورتی یا همان Rick and Morty، یک مجموعه تلویزیونی کمدی موقعیت انیمیشنی ویژه رده سنی بزرگسالان آمریکایی است که توسط جاستین رویلند و دن هارمون برای شبکه ادالت سویم تهیه شده است.

داستان این سریال حول محور ریک، یک دانشمند دیوانه و تابوشکن است که رفتار او به ظاهر جامعه ستیزانه است. مورتی اسمیت نوه پریشان احوال و منزوی او که وقت خود را میان خانواده و ماجراجویی‌های علمی پدربزرگش تقسیم کرده، می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *