تریلر رسمی فیلم Sanctuary منتشر شد !

فیلم Sanctuary ، یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که به تازگی، تریلر رسمی فیلم Sanctuary منتشر شد.

روز گذشته، تریلر یکی از مهم‌ترین فیلم‌های روانشناختی سال 2023، تحت عنوان تریلر فیلم Sanctuary منتشر شد که اولین تریلر Sanctuary نشان می‌دهد. تریلر رسمی Sanctuary تاریخ اکران عمومی این فیلم را نیز مشخص کرد.

تریلر رسمی فیلم Sanctuary

پناهگاه یا همان Sanctuary، یک فیلم مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی زکری ویگون بر اساس فیلمنامه‌ای از میکا بلومبرگ است. مارگارت کوالی و کریستوفر ابوت بازیگران آن هستند.

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 11 سپتامبر 2022 انجام داد و اکران محدودی در سینماهای ایالات متحده در تاریخ 19 مه 2023 قبل از اکران گسترده در 25 می دریافت خواهد کرد.

وارث یک امپراتوری هتل و سلطه‌گری که او را برای موفقیت آماده کرده است، در حالی که سعی می‌کند به رابطه‌شان را با دوست‌پسرش پایان دهد، در یک اتاق هتل با هم مبارزه می‌کنند.

تریلر رسمی Sanctuary

در ادامه می‌توانید اولین تریلر Sanctuary را ببینید:

در سپتامبر 2021، اعلام شد که مارگارت کوالی و کریستوفر ابوت به بازیگران این فیلم ملحق شده‌اند و زاخاری ویگون فیلم‌نامه‌ای از میکا بلومبرگ را کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری اصلی این فیلم، در شهر نیویورک انجام شد.

Sanctuary، اولین نمایش جهانی خود را در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 11 سپتامبر 2022 داشت. با اینحال، در نهایت تحت نئون توزیع شد. این فیلم همچنین در چهلمین جشنواره سالانه فیلم میامی کالج داد در 11 مارس 2023 به نمایش درآمد، جایی که نامزد دریافت جایزه نایت ماریمباس شد.

این فیلم در 19 می 2023 در ایالات متحده اکران محدودی خواهد داشت، سپس در 25 می به اکران گسترده خواهد رسید. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 22 نقد، با میانگین امتیاز 8.1/10، دارای 95 درصد محبوبیت است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *