جزئیات تکمیلی سریال The Conjuring

پس از رویداد دیشب HBO Max و دیسکاوری که شب گذشته پخش شد و سریال‌های زیادی معرفی شدند، جزئیات سریال The Conjuring نیز فاش شد.

پس از معرفی سریال‌های شبکه Max که از ادغام دو کمپانی HBO Max و برادران وارنر دیسکاوری بودند، اطلاعات کلی سریال Conjuring منتشر شد. مدیر پخش این شبکه، شب گذشته، درباره سریال احضار افشاسازی‌هایی انجام داد.

در چند روز گذشته، شایعات زیادی مبنی بر جزئیات سریال جدید احضار فاش شد که شب گذشته، رسماً به عنوان بخش بزرگی از این شبکه، معرفی شد.

جزئیات سریال The Conjuring

HBO Max، در حال توسعه یک سریال تلویزیونی بر اساس دنیای احضار از نیو لاین سینما است. این خبر روز چهارشنبه به طور انحصاری در جریان رونمایی کمپانی برادران وارنر از سرویس استریم مکس در لس آنجلس توسط کمپانی برادران وارنر اعلام شد.

به گفته برادران وارنر، مجموعه تلویزیونی احضار داستانی را که در فیلم‌های داستانی تثبیت شده، ادامه خواهد داد. پیتر سافران از طریق بنر شرکت Safran به تهیه کنندگی اجرایی این سریال پیوسته است.

جیمز وان که چندین فیلم را نیز در این فرنچایز تهیه و کارگردانی کرد، در حال مذاکره برای تهیه کنندگی اجرایی و کارگردانی است. کمپانی Wan’s Atomic Monster Productions در کنار تلویزیون برادران وارنر از این پروژه حمایت می‌کند.

جزئیات سریال The Conjuring
درباره سریال احضار

اطلاعات کلی سریال Conjuring

سافران در حال حاضر تحت یک قرارداد کلی با برادران وارنر است و علاوه بر این بر ویژگی‌های کمیک دی سی برای برادران وارنر دیسکاوری در کنار جیمز گان نظارت می‌کند. این دو نقش جدید خود را در 1 نوامبر بر عهده گرفتند و به رئیس و مدیر عامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری دیوید زاسلاو گزارش می‌دهند.

آنها از نزدیک با مایک دی لوکا و پم عبدی، روسای مشترک و مدیران عامل گروه فیلم برادران وارنر همکاری می‌کنند. فیلم‌های دنیای احضار شامل احضار، آنابل، احضار 2، آنابل: خلقت، راهبه، آنابل به خانه می‌آید و احضار: شیطان مرا ساخته است، در مجموع بیش از 2 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته‌اند. قسمت بعدی راهبه ۲ در ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دنیای سینمایی احضار، دنیایی سینمایی می‌باشد که به وسیله شرکت نیو لاین سینما، پیتر سفرن و اتمیک مانستر پروداکشنز به‌وجود آمده است. این دنیای سینمایی همچنین یک دنیای خیالی، فرنچایز چندرسانه‌ای و دنیای مشترک است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *