تریلر جدید سریال The Regime منتشر شد

مینی سریال رژیم (The Regime) یکی از مهم‌ترین سریال‌های سال 2023 است. شب گذشته سومین تریلر رسمی سریال The Regime به انتشار رسید.

The Regimeاز موردانتظارترین سریال‌های سال 2023 است که چندی پیش، تریلر رسمی آن توسط شبکه HBO منتشر شد. تریلر The Regime شامل تصاویر و ویدئوهایی از بازی «کیت وینسلت» در این مینی سریال جذاب بود و تاریخ پخش این فیلم را نیز اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی سریال The Regime منتشر شد

The Regime، یک مینی سریال از HBO با بازی «کیت وینسلت»، «آندریا رایزبورو»، «ماتیاس شوئنارتز» و «هیو گرانت» است. «ویل تریسی» نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و مجری سریال هستند. «استفن فریرز» و «جسیکا هابز» کارگردانی اپیزودها و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند. «کیت وینسلت»، «فرانک ریچ» و «تریسی سیوارد» نیز تهیه کنندگان اجرایی هستند.

این مینی‌سریال که پیش از این The Palace نام داشت، داستان اتفاقات درون قصر یک رژیم استبدادی و آغاز از هم گسیختگی آن‌ها را روایت می‌کند. این پروژه، توسط شبکه HBO، در جولای 2022 با کارگردانی «استیون فریرز» و «کیت وینسلت»، «فرانک ریچ» و «تریسی سیوارد» آغاز شد.

این مینی‌سریال، می‌تواند چهارمین نقش اصلی وینسلت را در یک سریال درام HBO نشان دهد. در اپریل 2023، عنوان پروژه به طور رسمی مشخص شد که از عنوان کاری The Palace به رژیم تغییر کرد.

اولین تصویری که از سریال در فوریه 2023 منتشر شد، وینسلت را در حال فیلمبرداری سر صحنه فیلمبرداری در اتریش نشان می‌داد. طبق گزارش‌های رسمی، فیلمبرداری اصلی در ژانویه 2023 در Gartenpalais Liechtenstein (کاخ باغ لیختن اشتاین)، بخشی از موزه لیختن اشتاین، در Fürstengasse، در منطقه 9 وین اتریش آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «کیت وینسلت» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *