سریال Percy Jackson برای فصل دوم تمدید شد

والت دیزنی اعلام کرد که سریال Percy Jackson که با موفقیت‌های بسیاری روبه‌‎رو شده را به صورت رسمی برای فصل دوم در شبکه دیزنی پلاس تمدید کرد.

مدتی پیش، فصل اول از سریال Percy Jackson and the Olympians به پایان رسید و به‌عنوان محبوب‌ترین سریال غیر از مارول و جنگ ستارگان در شبکه دیزنی پلاس شناخته شد. حالا طبق گفته دیزنی، ماجراجویی‌های «پرسی جکسون» ادامه خواهد یافت. والت دیزنی در جلسه‌ای که داشت گزارش سه‌ماهه اول سال مالی 2024 اعلام کرد و در آن Percy Jackson برای فصل دوم تمدید شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تمدید سریال Percy Jackson برای فصل دوم

«ریک ریوردن»، خالق داستان‌های پرسی جکسون که در ساخت Percy Jackson and the Olympians نقش مشاور را دارد، بی‌صبرانه منتظر تولید و پخش فصل دوم این سریال از شبکه دیزنی پلاس است. او وعده داده که در فصل بعدی، مبارزه با هیولاها به شکلی جذاب برای طرفداران ارائه خواهد شد.

در این سریال، «واکر اسکوبل» نقش «پرسی جکسون» را ایفا می‌کند و «آرین سیمهادری»، «لیا ساوا جفریس»، «لنس ردیک»، «توبی استیونز»، «جیسون منتزوکس»، «ویرجینیا کول»، «لین-منوئل میرندا»، «گلین ترمن»، «مگان مولالی»، «جی دپلاس»، «تیموتی آماندسون» و «تیم شارپ» نیز حضور دارند.

سریال Percy Jackson

وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال Percy Jackson بر عهده «جان استینبرگ»، «آندرس انگستروم» و «جت ویلکینسون» است. همچنین، «جان استینبرگ» به‌عنوان تهیه‌کننده اصلی این سریال حضور دارد. گویا فصل دوم این سریال 8 قسمت بوده و از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

این مجمجوعه لایو اکشن، داستان یک پسر بچه 12 ساله به نام «پرسی جکسون» را به تصویر می‌کشد که به تازگی قدرت‌های ماورالطبیعی خود را کشف کرده است. «زئوس»، خدای آسمان، او را به دزدی از سلاح صاعقه، قدرتمندترین سلاح در دنیا، متهم می‌کند. حالا پرسی باید به سراسر آمریکا سفر کند تا دزد صاعقه را پیدا کرده و جلوی شروع یک جنگ جدید را بگیرد و نظم را به المپوس بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید سریال Percy Jackson برای فصل دوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *