همنواز

جزئیات تکمیلی فیلم جدید جیم جارموش !

به تازگی، پس از اینکه خبر انتشار فیلم جدید جیم جارموش منتشر شد، روز گذشته، جزئیات تکمیلی فیلم جدید جیم جارموش به انتشار رسید.

پس از اینکه اخبار سینمای هالیوود، درباره فیلم جیم جارموش اخباری تازه را به انتشار رساند، روز گذشته، اطلاعات تکمیلی فیلم Jim Jarmusch توسط برخی از رسانه‌ها، بازتاب فراوانی داشت.

جزئیات جدیدترین اثر جیم جارموش که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد این فیلم، موسیقی نداشته باشد و بسیار غمگین‌تر و سرگرم‌کننده‌تر به‌نظر بیاید.

جزئیات فیلم جدید جیم جارموش

جزئیات فیلم جدید جیم جارموش
درباره فیلم جیم جارموش

در یک دهه گذشته، جیم جارموش دو مسیر را در صنعت سرگرمی طی کرده است. جارموش در حالی که بیشتر به خاطر کارش به عنوان فیلمساز و کارگردان موزیک ویدیو شناخته می‌شود، با تهیه کننده کارتر لوگان با نام Sqürl اجرا می‌کند.

جارموش در جشنواره فیلم Overlook 2023 با لوگان درباره دهمین سالگرد تنها عاشقان زنده ماندند، فیلم خون آشام او با بازی تام هیدلستون و تیلدا سوینتون که از بهترین آثار او محسوب می‌شود، به گفتگو نشست.

در جریان آن بحث، جارموش به خبرنگار The Playlist گفت که در حال آماده شدن برای فیلمبرداری فیلم بعدی خود در پاییز است و در یک تغییر شگفت‌انگیز برای کارگردان و همکار Sqürl، فیلم جدید ممکن است هیچ موسیقی نداشته باشد.

او درباره این پروژه توضیح داد:

فیلمی که اکنون برای فیلمبرداری در اواخر امسال آماده می‌کنیم، احتمالاً در فکر این هستیم که این فیلم، موسیقی نداشته باشد. این یک فیلم بسیار ظریف است. خیلی ساکت می‌باشد و من فکر می‌کنم موسیقی می‌تواند آن را بیش از حد به یک سمت حرکت دهد.

این یک فیلم خنده‌دار و غم‌انگیز است. درست شنیده‌اید به نوعی هر دو بافته شده است. نمی‌دانم می‌خواهم موسیقی داشته باشم تا چیز دیگری روی آن اضافه کنم. واقعاً تا اینجا آن را نمی‌خواهد.

در ادامه می‌توانید تصویری از جیم جارموش را ببینید:

جزئیات فیلم جدید جیم جارموش
اطلاعات تکمیلی فیلم Jim Jarmusch

جزئیات جدیدترین اثر جیم جارموش

جیمز رابرت جارموش متولد ۲۲ ژانویهٔ ۱۹۵۳ کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است. او از دهه 1980 یکی از حامیان اصلی سینمای مستقل بوده و فیلم‌هایی از جمله Stranger Than Paradise (1984)، Down by Law (1986)، Mystery Train (1989)، Dead Man (1995)، را کارگردانی کرده است.

جارموش به عنوان یک موسیقیدان برای فیلم های خود موسیقی ساخته و سه آلبوم با جوزف ون ویسم منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *