تجربه عجیب اکبر بابامرادی مهمان زندگی پس از زندگی

تجربه عجیب اکبر بابامرادی مهمان برنامه زندگی پس از زندگی، که روایت‌گر داستان زندگی عجیب و تجربیات اوست، به تازگی وایرال شده‌است.

اکبر بابامرادی یکی از مهمانان برنامه زندگی پس از زندگی بوده‌است. به تازگی اکبر بابامرادی در برنامه زندگی پس از زندگی با انتشار ویدیو اکبر بابامرادی از این برنامه تلویزیونی در فضای مجازی، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده‌است.

تجربه عجیب اکبر بابامرادی

بیست و پنجم فروردین ۱۴۰۲ در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان اکبر بابامرادی، رزمنده‌ای که در دوران دفاع مقدس با اصابت ترکش مصدوم و جانباز شده، با حضور در برنامه زندگی پس از زندگی از مرگ موقت گفت و تصویری را توصیف کرد که معتقد بود همان طبقات هفتگانه آسمان است.

او داستان خود را اینگونه روایت می‌کند:

اواخر جنگ عراق خمپاره هایی داشت پرتاپ می‌شد که سوت نمی‌زد و رزمندگان فرصت نداشتند که بخوابند. ترکش یکی از خمپاره‌ها به استخوان جمجمه من خورد و چشم من پاره شد. همه فکر کردند من شهید شدم. یک کانتینر بزرگ کنار جاده گذاشته بودند. شهدا را لای مشما می پیچاندند و داخل کانتینر سرد می‌گذاشتند و به مناطق خودشان انتقال می‌دادند. بعد از سه روز کسی که به بدن من رسید از بخار جلوی دهانم فهمید که من زنده هستم.

من از هوش رفتم و با سرعت زیاد به سمت بالا کشیده شدم. از کره زمین و کهکشان ها خارج شدم. مثل یک عقاب همه چیز تحت سیطره من بودم. بدن خودم را می‌دیدم و ارتباط من با بدنم قطع نمی‌شد و از کل کره زمین فقط بدنم را می‌دیدم. هر ازگاهی در کانتینر باز می‌شد و یک شهید آنجا می‌گذاشتند و دوباره در را می‌بستند. هر جایی از کره زمین درباره‌ام حرف می‌زند من می‌دیدم و می‌شنیدم.

در ادامه می‌توانید تجربه عجیب اکبر بابامرادی را ببینید:

اکبر بابامرادی در برنامه زندگی پس از زندگی

او در ادامه اضافه کرد:

من در عرش الهی آسمان‌ها را می‌دیدم. دو نفر همراهم بودند و توضیح می‌دادند. مثلا می‌گفتند اینجا آسمان سوم یا پنجم است. فضاهای مختلف را دیدم. یک جا یک سری داشتند طواف می کردند که شبیه به انسان بودند. در یک آسمانی فقط موجودات در سجده بودند. در یک آسمانی یک درخت بسیار بزرگی بود که بعدها به من گفتند درخت طوبی است. هر کسی یک برگ از این داشته باشد در قیامت به بهشت می رود. برگ‌هایی به زمین می‌ریخت و بعضی ها برمی داشتند.

فصل چهارم زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء از شبکه چهار سیما در لحظات افطار پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *