ببینید: عشوه های مهناز افشار برای خواهر شوهرش

به تازگی عشوه های مهناز افشار برای خواهر شوهرش جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات ست کردن مهناز افشار و خواهر شوهرش می‌پردازیم.

به تازگی عکس عشوه مهناز افشار برای خواهر شوهرش در فضای مجازی در حال بازنشر شدن است. در ادامه می‌توانید عکس ست کردن مهناز افشار و صالحه رامین را ببینید.

عکس جدیدی از مهناز افشار، بازیگر مشهور سینما در کنار خواهرشوهرش، صالحه رامین که در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

عشوه های مهناز افشار برای خواهر شوهرش

در ادامه ست کردن مهناز افشار و خواهر شوهرش را ببینید:

عشوه های مهناز افشار برای خواهر شوهرش
مهناز افشار و خواهر شوهرش

مهناز افشار مدتی است به همراه همسر و فرزندش در آلمان زندگی می‌کند. مهناز افشار کلاس‌های بازیگری خود را توسط استاد حمید سمندریان تعلیم دید. مهناز افشار متولد 1356 است. مهناز افشار عکسی را با خواهر شوهرش به تازگی منتشر کرده است.

عکس عشوه مهناز افشار برای خواهر شوهرش

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد.

او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست به‌خوبی از پس نقشش برآید.

مهناز افشار با بازی در فیلم آتش‌بس در کنارمحمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند، آتش‌بس در سال 1384 توسط تهمینه میلانی ساخته و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دائما در حال دعوا هستند و کار به جدایی میکشد تا اینکه با یک روانشناس آشنا میشوند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *