عکس: چهره جدید و باورنکردنی صبا راد را ببینید

به تازگی چهره جدید و باورنکردنی صبا راد جنجال به پا کرد. در ادامه این مطلب می‌توانید عکس چهره جدید صبا راد را مشاهده کنید.

به تازگی تصویر جدید چهره باورنکردنی صبا راد در فضای مجازی در حال بازنشر شدن است. در ادامه می‌توانید عکس صورت جدید صبا راد را مشاهده کنید.

صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می‌شود. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می‌آید.

چهره جدید و باورنکردنی صبا راد

در ادامه می‌توانید عکس صورت جدید صبا راد را مشاهده کنید:

چهره جدید و باورنکردنی صبا راد
صبا راد

صبا راد مجری معروف برنامه به خانه برمی گردیم که مدتهاست از کار اجرا خداحافظی کرده چهره ای عجیب را از خود به کاربرانش نشان داد.

عکس چهره جدید صبا راد

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه‌ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت:

همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد

مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ۱۳۹۶

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *