حضور دیوید لینچ در جشنواره کن 2023

تنها چند روز به آغاز جشنواره مهم کن 2023 باقی مانده و حالا و خبری مبنی بر حضور دیوید لینچ در جشنواره کن 2023 فضای مجازی را ترکاند.

به تازگی، اخباری مبنی بر دیوید لینچ در مراسم کن 2023 منتشر شد که ابتدای در حد یک شایعه به‌نظر می‌رسید، اما هالیوود ریپورت، صبح امروز، خبر کن 2023 با دیوید لینچ را تأیید کرد.

در اخباری که صبح امروز هالیوود ریپورت از دیوید لینچ در کن منتشر کرد، شایعات زیادی نیز برخواست که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

حضور دیوید لینچ در جشنواره کن 2023

حضور دیوید لینچ در جشنواره کن 2023
کن 2023 با دیوید لینچ

پیش از جشنواره فیلم کن 2023، شایعاتی مبنی بر اینکه پروژه مخفی دیوید لینچ به این رویداد خواهد رفت، به گوش رسید. در حالی که ممکن است چنین شایعات هیچ ثمری نداشته باشد، هالیوود ریپورتر تأیید کرد که این فیلمساز افسانه‌ای در جشنواره 2023 مشارکت خواهد داشت.

بنیاد دیوید لینچ با همکاری با استارت آپ سرگرمی و فناوری ایرلندی Xavatar و Planet X Studios، قرار است میزبان یک میزگرد درباره موسیقی فیلم در غرفه آمریکایی باشد. این گفتگوی یک ساعته با عنوان هنر موسیقی فیلم که در 21 می برگزار می‌شود، پنلی متشکل از نماد موسیقی دهه 60 دانوان را به نمایش خواهد گذاشت که حضور مجازی توسط لینچ و بازیگر رپر ردمن نیز تأیید شده است.

دیوید لینچ در مراسم کن 2023

حضور دیوید لینچ در جشنواره کن 2023
 دیوید لینچ در کن

دیوید کیث لینچ، David Keith Lynch متولد ۲۰ ژانویه ۱۹۴۶ در ایالت مونتانا کارگردان معاصر آمریکایی و برنده نخل طلا کن است. اگرچه فیلم‌های لینچ موفقیت بزرگی در گیشه کسب نکرده‌اند ولی همیشه محبوب منتقدان و فیلم‌دوستان بوده‌اند.

در سال ۲۰۰۳ در یک نظرسنجی که از منتقدان فیلم در سراسر دنیا توسط روزنامه گاردین انجام گرفت، دیوید لینچ به عنوان بزرگ‌ترین فیلم‌ساز زندهٔ دنیا برگزیده شد. فیلم‌های وی پر است از نمادهای سورئالیستی، سکانس‌های رؤیاگونه و نظایر آن. وی در نقاشی و مجسمه‌سازی و موسیقی نیز آثاری دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *