ببینید: عکس از مادر لیلا فروهر قبل از انقلاب

لیلا فروهر یکی از خوانندگان قدیمی و قبل انقلاب ایران است و اخیراً عکس از مادر لیلا فروهر قبل از انقلاب به انتشار رسید که بسیار جالب است.

فرنگیس فروهر یکی از بازیگران قبل از انقلاب ایران و مادر لیلا فروهر است که به تازگی عکس زیرخاکی از مادر لیلا فروهر در فضای مجازی به انتشار رسید. در ادامه می‌توانید تصویر قدیمی از مادر لیلا فروهر را مشاهده نمایید.

لیلا فروهر متولد ۴ اسفند ۱۳۳۷ خواننده ایرانی است. او ابتدا به عنوان بازیگر مشغول به فعالیت بود و هفت سال پس از انقلاب ۱۳۵۷، در ۱۹۸۶ ابتدا از ترکیه به پاریس مهاجرت کرد و سپس از ۱۹۸۸ تا اکنون در لس آنجلس، ایالات متحده زندگی می‌کند.

عکس از مادر لیلا فروهر قبل از انقلاب

عکس از مادر لیلا فروهر قبل از انقلاب
عکس زیرخاکی از مادر لیلا فروهر

لیلا فروهر فرزند دو بازیگر ایرانی، جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی است. او بازیگری در سینما را از ۵ سالگی آغاز کرد و پس از آن در ۱۴ سالگی پا به عرصه موسیقی گذاشت. وی پیش از انقلاب در بیش از ۴۵ فیلم ایرانی نقش بازی کرده بود و پس از مهاجرت به آمریکا بیش از ۲۰ آلبوم منتشر کرد.

او همچنین در کشورهای اطراف ایران مانند تاجیکستان و افغانستان نیز شهرت دارد. در ۲۰۱۰، فروهر در جشن نوروزی در کتابخانه توماس جفرسون کنگره ایالت متحده آمریکا یک برنامه اجرا کرد.

در ادامه می‌توانید عکس زیرخاکی از مادر لیلا فروهر را ببینید:

عکس از مادر لیلا فروهر قبل از انقلاب
فرنگیس فروهر

تصویر قدیمی از مادر لیلا فروهر

لیلا از سه سالگی پا به صحنه تئاتر گذاشت و به نقش آفرینی در تئاترهای مختلف در تئاتر سپاهان اصفهان در کنار پدر و مادر خود و هنرمند سرشناس تئاتر ارحام صدر پرداخت. در فیلم مراد و لاله و سپس در فیلم خروس جنگی نقش آفرینی کرد. در ۹ سالگی در فیلم سلطان قلب‌ها در کنار محمدعلی فردین بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *