تماشای موزیک ویدیو د ویکند برای سریال The Idol

در ادامه می‌توانید به تماشای موزیک ویدیو د ویکند برای سریال The Idol که خودش نیز یکی از بازیگران اصلی این سریال است، بنشینید و لذت ببرید.

پس از انتشار تریلر جدیدی از سریال جدید The Idol و معرفی بازیگران آن، دیدیم که د ویکند، خواننده محبوب پاپ و هیپ هاپ آمریکایی نیز در این فیلم بازی می‌کند و حالا با انتشار ویدیو آهنگ جدبد Weeknd برای The Idol تحت عنوان آهنگ د ویکند در The Idol سروصدای زیادی برپا کرد.

موزیک ویدیوی سریال The Idol شامل آهنگ جدید د ویکند برای سریال The Idol می‌باشد که قطعه جدیدی با نام Double Fantasy را منتشر کرده است.

تماشای موزیک ویدیو د ویکند برای سریال The Idol

The Idol یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که توسط The Weeknd” Tesfaye، رضا فهیم و سام لوینسون ساخته شده و قرار است HBO در 4 ژوئن 2023 نقش‌هایی با سوزانا سون، تروی سیوان، موزس سامنی، جین آدامز، دن لوی، جنی کیم، الی راث، ریچل سنوت، هاری نف، داواین جوی راندولف، مایک دین، و هنک آزاریا به عنوان شخصیت‌های فرعی ظاهر می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو آهنگ جدبد Weeknd برای The Idol را ببینید:

موزیک ویدیوی سریال The Idol

این سریال بر روی جوسلین (لیلی-رز دپ)، یک فرد مشتاق پاپ را نشان می‌دهد که پس از یک حمله عصبی که باعث لغو آخرین تور او می‌شود، تصمیم می‌گیرد عنوان خود را به عنوان جذاب‌ترین ستاره پاپ در آمریکا پس بگیرد و رابطه پیچیده‌ای را با تدروس ( Abel “The Weeknd” Tesfaye )، یک گورو خودیاری و رئیس یک فرقه معاصر آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *