اولین تریلر فیلم Insidious: The Red Door منتشر شد !

فیلم Insidious: The Red Door یکی از مهم‌ترین فیلم‌های ترسناک سال 2023 می‌باشد که بلاخره اولین اولین تریلر فیلم Insidious The Red Door منتشر شد.

فیلم Insidious: The Red Door جدیدترین نسخه فرانچایز ترسناک Insidious است که چندی پیش، تریلر رسمی جدیدترین فیلم Insidious تحت عنوان تریلر رسمی Insidious The Red Door منتشر شد. جدیدترین تریلر Insidious The Red Door تمامی جزئیات را مانند تاریخ انتشار این فیلم را نیز فاش می‌کند.

اولین تریلر فیلم Insidious The Red Door منتشر شد !

اولین تریلر فیلم Insidious The Red Door
تریلر رسمی جدیدترین فیلم Insidious

Insidious: The Red Door، یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی به کارگردانی پاتریک ویلسون در اولین کارگردانی خود با فیلمنامه‌ای از اسکات تیمز از داستانی از خالق سریال لی وانل است.

این فیلم دنباله مستقیم Insidious (2010) و Insidious: Chapter 2 (2013) است و به عنوان قسمت پنجم از مجموعه Insidious، و قسمت پنجم از نظر زمانی عمل می‌کند. تای سیمپکینز ویلسون، اندرو آستور و رز برن نقش‌های خود را در این فیلم تکرار می‌کنند. Insidious: The Red Door قرار است در تاریخ 7 ژوئیه 2023 توسط Sony Pictures Releasing در سینما اکران شود.

جدیدترین تریلر Insidious The Red Door

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی Insidious The Red Door را ببینید:

پس از اکران Insidious: The Last Key در سال 2018، Blumhouse Productions امکاناتی را برای تولید فیلم های آینده در این فرنچایز انتخاب کرد، از جمله کراس اوور با سری Sinister . در اکتبر 2020، استودیو اعلام کرد که ویلسون کارگردانی و بازی در فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت و تیمز فیلمنامه را بر اساس داستانی نوشته وانل می‌نویسد.

در فوریه 2022، ویلسون تأیید کرد که فیلمبرداری اصلی، در آگوست 2022 آغاز شد و پیتر داگر ، جارکز مک کلندون، سینکلر دانیل و هیام عباس به بازیگران پیوستند، و همچنین رز بیرن تایید کرد که بازگشته است. در 22 آگوست 2022، ویلسون فاش کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *