ویدئو و لایو: ماجرای فاش شده از مرگ بهاره حسینی و ماجرای به کما رفتن خواهرش [+عکس‌های او با هنرمندان ]

به تازگی خبری دردناک از درگذشت بهاره حسینی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. در ادامه توجه شما را به لایو بهاره حسینی برای خواهرش جلب می‌کنیم.

خبر ناراحت کننده زود هنگام فوت منشی سینما بهاره حسینی در رسانه ها شوک عظیمی را به دنیای سینمای ایران وارد کرد. گویا علت درگذشت منشی سینما بهاره حسینی بر اثر سرطان بوده و امروز خبر آن در فضای مجازی منتشر شده است.

درگذشت بهاره حسینی منشی سینما بر اثر سرطان

ماجرای فاش شده از مرگ بهاره حسینی

بهاره حسینی منشی صحنه سینما که ۵ اردیبهشت متاسفانه فوت کرد به سرطان مثانه مبتلا بود و یک بار نیز این بیماری را شکست داده بود، مهرماه سال گذشته از احتمال عمل پیوند مثانه برای خود خبر داده بود و پس از آن دیگر فعالیتی در فضای مجازی نداشت.

طبق گفته‌ی دوستانش از جمله نعیمه نظامدوست وی در هفته‌های گذشته به علت وخامت حال جسمانی‌اش به کما رفته بود و در بیمارستان بستری بود و سرانجام بامداد ۵ اردیبهشت در ۴۳ سالگی چشم از جهان فرو بست.

شکوفه حسینی خواهر بهاره حسینی که دو سال پیش برای کمک به مردم نیازمند به سیستان رفته بود بر اثر برخورد صائقه به سرش زمین گیر شد و قدرت تکلم خود را از دست داد… بهاره حسینی در راستای سلامتی خواهرش خیلی تلاش کرد اما خود از همان تاریخ به بیماری سرطان مبتلا شد و امروز از دنیا رفت و اینچنین خواهرش شکوفه تنها ماند.

بیشتر بخوانید:

تمدید کنسرت ناصر زینلی [+جزئیات]

درگذشت بهاره حسینی منشی سینما بر اثر سرطان
درگذشت منشی سینما بهاره حسینی

به نقل از روابط عمومی خانه سینما، بهاره حسینی منشی صحنه سینمای ایران که به دلیل عوارض سرطان مدتی در کما بود، امروز 5 اردیبهشت ماه درگذشت. لادن کسرایی از همکاران این فعال سینما این خبر را تایید کرد و گفت که پیگیر هستند تا او در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

علت مرگ زود هنگام بهاره حسینی، منشی صحنه بیماری سرطان عنوان شده که سال‌ها درگیرش بودند و بر اثر همین بیماری، واپسین روزهای عمرش را در icu بستری بود که در نهایت در 5 اردیبهشت 1402 به دیار باقی شتافت. لادن کسرایی از همکاران این فعال سینما این خبر را تایید کرد گفت:

“مراسم خاکسپاری بهاره حسینی فردا چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه ساعت 10:30 در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود.”

بیشتر بخوانید:

فیلم کامل: توهین نامشروع حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و امام زمان [+ویدئوی انتقاد مومنی]

درگذشت منشی سینما بهاره حسینی

درگذشت بهاره حسینی منشی سینما بر اثر سرطان
فوت منشی سینما بهاره حسینی

بهاره حسینی متولد 25 فروردین سال 1359 در بندرعباس ، درگذشت 5 اردیبهشت 1402 در سن 43 سالگی بر اثر بیماری سرطان، منشی صحنه و بازیگر سینما و تلویزیون بود. او سابقه همکاری با کارگردانان مشهور سینما و تلویزیون ایران را در کارنامه هنری خود داشت. بهاره حسینی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

سریال «دل»، «رحمان ۱۴۰۰»، «سیب ترش» و… از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی بود که او در مقام منشی صحنه کار کرده بود. مراسم خاکسپاری بهاره حسینی فردا چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود.

تصاویر بهاره حسینی با هنرمندان را ببینید:

فیلم بهاره حسینی با همسر یکتا ناصر را ببینید:

لایو مخصوص نوروز ۱۴۰۱ بهاره حسینی

وی در این لایو می‌گوید:

ببخشید اگه اشکم دراومد، لطفا اگه ناراحتتون کردم منو ببخشید، بجاش میتونید پست قبلیمو ببینید و شاد بشید، آخر پستم هم عکسهامونو از برنامه نوروزی عموپورنگ گذاشتم. انشالله سال خوبی داشته باشید و برای هممون اتفاقهای خوب بیوفته و مریضی و بیکاری و جنگ و کرونا و … از بین بره و هممون واقعا با تمام وجودمون احساس خوشبختی کنیم. عزیزای دلم لطفا تو دعاهاتون برای سلامتی شکوفه ما هم دعا کنید که زودتر سلامتی کاملشو بدست بیاره و حالمون خوب بشه انشالله

فیلم لایو بهاره حسینی برای خواهرش شکوفه که مبتلا به سرطان است را ببینید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


One thought on “ویدئو و لایو: ماجرای فاش شده از مرگ بهاره حسینی و ماجرای به کما رفتن خواهرش [+عکس‌های او با هنرمندان ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *