تمدید کنسرت ناصر زینلی [+جزئیات]

پس از اینکه کنسرت اول ناصر زینلی در چند روز گذشته برگزار شد و بازتاب فراوانی پیدا کرد، تمدید کنسرت ناصر زینلی یکی از اخبار مهم برای طرفداران او می‌باشد.

اخیراً خبری مبنی بر تمدید شدن کنسرت تهران ناصر زینلی در فضای مجازی، تحت عنوان تمدید بلیط های ناصر زینلی منتشر شده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

ناصر زینلی و تمدید کنسرتش ، یکی از مهم‌ترین اتفاق برای طرفداران تهرانی او بود که کنسرت‌های اخیر او را که در این شهر برگزار شد را از دست دادند.

تمدید کنسرت ناصر زینلی

تمدید کنسرت ناصر زینلی
تمدید کنسرت ناصر زینلی, تمدید شدن کنسرت تهران ناصر زینلی

کنسرت ناصر زینلی که از آغاز سال جدید سه بار تمدید شده است، پس از استقبال فراوان از سوی دوستداران موسیقی بار دیگر تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

برنامه کنسرت های آینده کشور

دانلود آهنگ ناصر زینعلی گل من

 ناصر زینلی این بار در تاریخ ۱۸ اردیبهشت در سالن اسپیناس پالاس تهران روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی این کنسرت نیز در سایت «ملوتیک» آغاز شده است. این خواننده در ماه های آینده در ۲۲ شهر ایران نیز بروی صحنه خواهد رفت.

تمدید بلیط های ناصر زینلی

در ادامه می‌توانید تصویری از کنسرت ناصر زینلی را ببینید:

تمدید کنسرت ناصر زینلی
ناصر زینلی و تمدید کنسرتش, تمدید کنسرت ناصر زینلی

ناصر زینعلی، خواننده و آهنگساز, متولد ۹ آذر ۱۳۵۸ اهل خرم آباد لرستان ایران است که با آهنگ‌ها و ترانه‌های عاشقانه و غمگین به شهرت رسید. ناصر زینلی خواننده پاپ در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده و خبری مبنی از ازدواجش تاکنون منتشر نشده و صحت ندارد.

زینعلی، خواننده و آهنگساز پاپ اهل ایران است که ابتدا فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ در قالب آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم آهنگ به صورت حرفه ای آغاز کرد و در کارنامه هنری خود سابقه آهنگسازی و تنظیم آهنگ برای خوانندگانی چون سعید عرب، علی اصحابی، حمید گلشن، هلن، آفو، امیر شهریار، میلاد بیک، هیراد، علی و دانیال و … را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *