جزئیات فیلم جدید جولیا دوکورنو !

جولیا دوکورنو ، یکی از کارگردانان نو ظهور سینمای فرانسه می‌باشد که به تازگی، منابع ورایتی از جزئیات فیلم جدید جولیا دوکورنو خبر دادند.

روز گذشته، منابع نزدیک ورایتی تأیید کردند که جزئیات جدیدترین فیلم جولیا دوکورنو به گفته‌ی خودش منتشر شده و حالا پس از اینکه اطلاعات اثر جدید julia ducournau منتشر شد، برخی از روزنامه‌های دیگر، درباره جدیدترین اثر جولیا دوکورنو صحبت کردند.

جزئیات فیلم جدید جولیا دوکورنو

جزئیات فیلم جدید جولیا دوکورنو
جزئیات فیلم جدید جولیا دوکورنو, جزئیات جدیدترین فیلم جولیا دوکورنو

پروژه بعدی کارگردان فرانسوی، ژولیا دوکورنو (برنده نخل طلای کن و کارگردان فیلم‌های Titane و Raw) تولید یک سریال با همکاری استودیو A24 خواهد بود. او همچنین در حال کار کردن روی فیلم سینمایی بعدی‌اش می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

داوران هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن انتخاب شدند !

جزئیات بیشتری از این دو پروژه فاش نشده است. ژولیا دوکورنو همچنین عضو هیئت داوران فستیوال فیلم کن امسال می‌باشد.

اطلاعات اثر جدید julia ducournau

جزئیات فیلم جدید جولیا دوکورنو
جزئیات فیلم جدید جولیا دوکورنو, اطلاعات اثر جدید julia ducournau

جولیا دوکورنو متولد ۱۸ نوامبر ۱۹۸۳، کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی است. او اولین فیلم بلند خود را در سال 2016 انجام داد. در جشنواره فیلم کن 2021، او نخل طلایی را برای دومین فیلم خود، یعنی تایتان دریافت کرد، که او را به دومین کارگردان زن برنده این جایزه و همچنین اولین کارگردان زن تبدیل کرد که به تنهایی این جایزه را دریافت کرد.

علاوه بر این، دوکورنو همچنین نامزد بهترین کارگردانی در هفتاد و پنجمین دوره جوایز فیلم آکادمی بریتانیا شد. فیلم‌های او معمولاً در ژانر وحشت بدنی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *