توقف و جلوگیری از اکران آخرین فیلم مانی حقیقی [+جزئیات]

اخیراً خبری تحت عنوان توقف و جلوگیری از اکران آخرین فیلم مانی حقیقی به انتشار رسید که فیلم جدید نوید محمد زاده و ترانه علی دوستی را شامل می‌شود.

به تازگی خبری مبنی بر عدم اکران فیلم تفریق به انتشار رسید که جزئیاتی از توقف اکران فیلم جدید مانی حقیقی را ارائه می‌دهد. توقیف فیلم مانی حقیقی یکی از جنجالی‌ترین اخبار سینمای ایران است.

توقف و جلوگیری از اکران آخرین فیلم مانی حقیقی

توقیف فیلم مانی حقیقی

توقف و جلوگیری از اکران آخرین فیلم مانی حقیقی
عدم اکران فیلم تفریق

سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنا به دلایلی که سیاسی – فرهنگی (فعالیت سیاسی عوامل) عنوان شده، از اکران فیلم «تفریق» در سینماهای ایران جلوگیری کرده است. در این گزارش که روز سه‌شنبه دوم خرداد منتشر شده، آمده است که «تعویق نمایش این فیلم به معنی توقیف اثر مانی حقیقی نیست اما فعلاً این فیلم در سینماها نمایش داده نمی‌شود، زیرا حواشی به وجود آمده برای عوامل فیلم خصوصاً ترانه علیدوستی، بر روند اکران فیلم تاثیر گذاشته است.»

بر اساس گزارش خبرنگار سینمایی اعتماد، از آنجا که فیلم «تفریق» پروانه نمایش دارد، احتمال اکران آن ظرف هفته‌های آتی بعید نیست. فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی، یک درام روانشناختی و فلسفی است که داستان برخورد دو زوج را روایت می‌کند. این فیلم با نقش‌آفرینی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده نخستین بار سال گذشته در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد و سپس در چند رویداد سینمایی بین‌المللی به نمایش درآمد.

توقف اکران فیلم جدید مانی حقیقی

توقف و جلوگیری از اکران آخرین فیلم مانی حقیقی
توقف و جلوگیری از اکران آخرین فیلم مانی حقیقی

قرار بود این روزها در سکوت خبری فیلم« تفریق » به کارگردانی مانی حقیقی در سینماها اکران شود، اما گویا نمایش این فیلم فعلا به تعویق افتاده است. بر اساس شنیده‌های خبرنگار سینما اعتماد، سازمان سینمایی بنا به دلایل سیاسی – فرهنگی (فعالیت سیاسی عوامل) از نمایش این فیلم در سینماها جلوگیری کرده است و فعلا این فیلم در سینماها نمایش داده نمی‌شود، البته تعویق نمایش این فیلم به معنی توقیف فیلم مانی حقیقی نیست.

آنچه مشخص است فعلا این فیلم در سینماها نمایش داده نمی‌شود، چرا که حواشی به وجود آمده برای عوامل فیلم (خصوصا ترانه علیدوستی) بر روند اکران فیلم تاثیر گذاشته است. از آنجایی که فیلم پروانه نمایش دارد، به احتمال زیاد ظرف چند ماه آینده، « تفریق» در سینماهای سراسر کشور نمایش داده خواهد شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *