روز و ساعت پخش انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب +[دانلود]

در ادامه مطلب روز و ساعت پخش انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب به جزئیات ساعت و روز پخش انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب می‌پردازیم.

در این مطلب قصد داریم به ساعت پخش انیمه محبوب تو دنیای دیگه مهارت تقلب بپردازیم. شما همچنین می‌توانید قسمت‌های جدید انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب را در کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید. پس در ادامه همراه ما باشید.

روز و ساعت پخش انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب

روز و ساعت پخش انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب
روز و ساعت پخش انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب

روز پخش انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب : دوشنبه

ساعت پخش انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب : به وقت تهران 8:30 شب

یویا تنجو در تمام زندگی اش مورد کینه و تحقیر همه اطرافیانش حتی پدر و مادرش بوده است. بدتر از همه، پدربزرگش – تنها کسی که تا به حال به او محبت نشان داده – ناگهان می میرد و یوویا را واقعاً تنها می گذارد. علیرغم مواجهه با ناملایمات فراوان، یوویا هر کاری که از دستش بر می‌آید انجام می‌دهد تا به کسانی که به آن نیاز دارند محبت کند – اما حتی خوش اخلاق‌ترین افراد نیز نمی‌توانند این همه آزار را تحمل کنند.

درست زمانی که او به نقطه شکست خود می رسد، سوسو امیدی به شکل دری پنهان در حمام او ظاهر می شود. این در، دسترسی دو طرفه به خانه‌ای متروکه در دنیایی دیگر را فراهم می‌کند، جایی که او فوراً آمار و مهارت‌های بازی را به دست می‌آورد. علاوه بر این، این خانه زمانی متعلق به یک حکیم بود که به یویا امکان دسترسی به سلاح‌ها، تجهیزات و محصولات فوق‌العاده را می‌دهد. با این نعمت های تازه یافته، یوویای نامطلوب ممکن است به پتانسیل واقعی خود برسد و غیرقابل توقف شود.

  • تولیدکنندگان: TMS Entertainment، Tokyo MX، BS11، Kadokawa، CTW
  • استودیو: Millepensee
  • منبع: لایت ناول
  • ژانرها: اکشن، ماجراجویی، فانتزی
  • موضوعات: ایسکای، مدرسه

دانلود آخرین قسمت انیمه تو دنیای دیگه مهارت تقلب از طریق کانال تلگرامی فیگار

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *