ویدیو : کشف سلاح های غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

به تازگی خبری ناراحت کننده و عجیب مبتنی بر کشف سلاح های غیر مجاز در سیستان و بلوچستان در فضای مجازی بحث داغی را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از ضبط قانونی یلاح های غیر مجاز در سیستان و بلوچستان در فضای مجازی منتشر شده است. گویا اعمال قانون قاچاقچیان اسلحه در سیستان و بلوچستان به زوذی انجام خواهد شد.

کشف سلاح های غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:

“در طرح «رعد»، ۷۵۰ ‌متهم‌ دستگیر شدند که در این میان، ۱۶ باند سازمان یافته جرائم اعم از سارقین مسلح، اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی‌ متلاشی شده است.”

به نقل از همشهری آنلاین، ۸۲ قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی در این طرح کشف و ضبط و ۲۰۰ راکت آرپی‌جی جنگی برای اولین بار در استان پیرو رصد و اقدامات فنی و اطلاعاتی کشف شد. بیش از یک تن انواع مواد مخدر در جریان اجرای طرح «رعد ۲» در استان کشف شده و در این رابطه ۶۰ نفر از قاچاقچیان خرد و کلان در سطح استان دستگیر شده‌اند.

وی در ادامه از کشف بیش از یک تن مواد مخدر خبر داد و اضافه کرد:

“دراین‌رابطه ۶۰ نفر از قاچاقچیان خرد و کلان دستگیر شدند.”

جلیلیان اظهار کرد:

“در تداوم اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ نفر از معتادان متجاهر جمع‌آوری شدند و هزار و ۵۰۰ نفر از افراد مهاجر که از مرز گذر کرده بودند توسط همکاران ما دستگیر شدند.”

ضبط قانونی یلاح های غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

در ادامه می‌توانید ویدیو اعمال قانون قاچاقچیان اسلحه در سیستان و بلوچستان را ببینید:

 

وی ارزش ریالی کلیه اموال مسروقه در این طرح را بیش از ۳۲ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود:

“طرح‌های ضربتی، فوریتی و عملیاتی ما تداوم خواهد داشت و حداقل در هر ماه دو طرح ویژه در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهیم کرد.”

به گفته جلیلیان؛ در کنار اقدامات انتظامی و سلبی که انجام می‌دهیم اقدامات ایجابی هم در دستور کار قرار دارد تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای‌جای استان سیستان و بلوچستان حاکم کنیم.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن همکاری با پلیس و حمایت ویژه از فرزندان خود در مجموعه انتظامی استان، هرگونه اخبار و اطلاعات امنیتی را بلافاصله با سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ یا ۱۱۶ و یا با مراجعه به نزدیک‌ترین مراکز انتظامی به ما اطلاع‌رسانی کنند.

این مقام انتظامی گفت:

“مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان بدانند که استان سیستان و بلوچستان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه با آنها برخورد خواهیم کرد.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *