ساخت دنباله Hobbs and Show تأیید شد

چندی پیش، خبر رسمی اعلام شده از ساخت ساخت دنباله Hobbs and Show به انتشار رسید که حواشی و جنجال‌های زیادی را با خودش به همراه داشت.

به تازگی، خبری مبنی بر ادامه ساخت هابز و شاو به انتشار رسید که حواشی و ججنال‌های زیادی را با خودش تحت عنوان ساخته شدن دنباله هابز و شاو به همراه داشت که خبر را به صورت رسمی اعلام کردند.

ساختن Hobbs and Show 2 یکی از اخبار مهم در فارنچایز فست می‌باشد که جنجال آفرید. این دنباله، بازی و هنرنمایی دواین جانسن برگزار می‌شود.

ساخت دنباله Hobbs and Show تأیید شد

ادامه ساخت هابز و شاو

ساخت دنباله Hobbs and Show
ادامه ساخت هابز و شاو

این بازیگر پس از انصراف از این فرانچایز موفق در سال 2021 اعلام کرد که دواین “The Rock” جانسون برای یک فیلم “سریع و خشمگین” در نقش لوک هابز که هنوز عنوان نشده است بازمی‌گردد. یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که این فیلم مستقل بدون عنوان، نوشته کریس مورگان، نویسنده فرنچایز، شکاف بین Fast X و Fast X: Part II را پر خواهد کرد. این کارگردان قسمت دوم که برای اکران در سال 2025 در نظر گرفته است، اعلام کرد که دواین جانسن برای این نقش بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

لوئیس لتریر به کارگردانی Fast X، جاستین لین را بر عهده گرفت که در اولین آخر هفته خود با قیمت 320 دلار در سراسر جهان افتتاح شد. Leterrier همچنین Fast X: Part II و Fast X: Part III شایعه شده را کارگردانی خواهد کرد.

ساخته شدن دنباله هابز و شاو

ساخته شدن دنباله هابز و شاو
ساختن Hobbs and Show 2

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw یک فیلم کمدی اکشن دوستانه محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی دیوید لیچ بر اساس فیلمنامه‌ای از کریس مورگان و درو پیرس، بر اساس داستانی از مورگان است.

این اولین فیلم اسپین آف در مجموعه سریع و خشمگین است که پس از وقایع The Fate of the Furious (2017) اتفاق می‌افتد. دواین جانسون، جیسون استاتهام، ادریس البا، ونسا کربی، ایزا گونزالس، کلیف کورتیس و هلن میرن در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم، جفت نامحتمل لوک هابز (جانسون) و دکارد شاو (استاتهام) به خواهر دکارد، هتی (کربی) می‌پیوندند تا بریکستون لور (البا)، یک تروریست سایبرنتیکی پیشرفته که جهان را با یک ویروس مرگبار تهدید می‌کند، نابود کنند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *