باکس آفیس فیلم Spider-Man: Across The Spider-Verse رکورد فیلم Super Mario Bros 2023 را شکست!

 باکس آفیس فیلم Spider-Man: Across The Spider-Verse، رکوردی که توسط سازندگان فیلم Super Mario Bros ثبت شده بود را از آن خود کرد.

فیلم Spider-Verse که در تاریخ 2 ژوئن در سینماهای سراسر جهان اکران شد، ادامه‌ی انیمیشن موفق Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) است که در سال 2018، جایزه اسکار بهترین انیمیشن را بدست آورد.

باکس آفیس فیلم Spider-Man: Across The Spider-Verse

Spider-Man: Across the Spider-Verse Projected to More Than Double Its Predecessor's Opening Box Office

Spider-Man: Across The Spider-Verse با کسب بیش از 120 میلیون دلار، بهترین افتتاحیه تابستان امسال شد!

رکوردشکنی فیلم Spider-Man: Across The Spider-Verse

در فیلم Spider-Man 2023 شما مشاهده می‌کنید که شخصیت اصلی فیلم، مایلز مورالس، ماجراجویی جدیدی را در یک جهان چندگانه آغاز می‌کند؛ جایی که هر روز با نسخه‌های مشابه بیشتری از خودش روبرو می‌شود که همگی باید در برابر یک نیروی شرور جدید و خطرناک متحد شوند. این فیلم با کسب بیش از 120 میلیون دلار در باکس آفیس، لقب بهترین افتتاحیه تابستان را از آن خود کرد و رکورد فیلم Super Mario Bros را شکست.

در آخر هفته افتتاحیه فیلم Spider-Man: Across The Spider-Verse، پیشبینی می شود که این مبلغ سه برابر شود و قرار باشد Spider-Man 2023 آخر هفته افتتاحیه 35 میلیون دلاری خود را پیش از فروش 375 میلیون دلاری در سراسر جهان به دست آورد.

Marvel's Spider-Man' Should Absolutely Be Part Of Spider-Verse 2

آیا فیلم‌های آینده 2023 می‌توانند با Spider-Man: Across The Spider-Verse رقابت کنند؟

با وجود این حجم از فروش در افتتاحیه فیلم Across The Spider-Verse همچنان برخی معتقدند که بعید است باکس آفیس این فیلم با فروش کلی فیلم Super Mario Bros که معادل 146 میلیون دلار است برابری کند. با این حال این رکورد برای افتتاحیه بسیار قابل توجه است. البته باید گفت که با توجه به تاثیر آن فیلم بر باکس آفیس 2023، رقابت با ماریو در هر ظرفیتی، یک دستاورد برجسته به حساب می‌آید.

اگر Spider-Verse بتواند حتی کسری از درآمد 1.2 میلیارد دلاری اقتباسی فیلم نینتندو را به دست آورد، باز هم از نسخه قبلی خود در سال 2018 بسیار فراتر خواهد رفت. در حالی که تقریباً نیمی از سال گذشته است، هنوز فیلم‌های بسیار بزرگی هستند که به طور بالقوه می توانند رکورد جدید روز افتتاحیه را که توسط Spider-Man: Across the Spider-Verse ثبت شده است را بشکنند.

بیشتر بخوانید: 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *