پیش بینی یک تحلیلگر از فروش GTA 6 [+جزئیات]

کمپانی راکستار یکی از معروف‌ترین شرکت‌های بازی سازی جهان است و اخیراً خبر پیش بینی یک تحلیلگر از فروش GTA 6 به انتشار رسید.

جدیدترین بازی راکستار یعنی بازی GTA VI یکی از مورد انتظارترین بازی‌های جهان است که چندی پیش شرکت سازنده خبر در دست ساخت بودن این اثر را اعلام کرد. در ادامه به جزئیاتی از تحلیل فروش GTA 6 در هفته اول انتشار می‌پردازیم.

پیش بینی یک تحلیلگر از فروش GTA 6

بازی GTA VI

پیش بینی یک تحلیلگر از فروش GTA 6
پیش بینی یک تحلیلگر از فروش GTA 6

یوست ون درونن (Joost Van Dreunen)، یک تحلیلگر شناخته شده است که باور دارد بازی جی تی ای ۶ می‌تواند با فروش ۲۵ میلیون نسخه‌ای طی یک هفته بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این تحلیلگر باور دارد که تا زمان عرضه GTA 6، بیش از ۱۲۵ میلیون دستگاه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس به فروش خواهد رسید. بر اساس این پیش‌بینی‌ها فروش Grand Theft Auto 6 از بازی GTA V کمتر خواهد بود، چون نسخه پنجم توانسته بود طی ۳ روز بیش از ۱ میلیارد دلار فروش داشته باشد.

جدیدترین بازی راکستار

پیش بینی یک تحلیلگر از فروش GTA 6
پیش بینی یک تحلیلگر از فروش GTA 6

GTA، نامی که سال‌ها است به یکی از بزرگ‌ترین‌های صنعت بازی تبدیل شده و انتشار هر نسخه‌ی جدید از آن طوفانی عظیم در دنیای بازی به پا می‌کند. مجموعه‌ای که از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی آن یعنی GTA V بیش‌از هفت سال می‌گذرد و با درنظرگرفتن زمان انتشار آن روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم بازی ۶ سالگی خود را پشت‌سر گذاشته، ولی همچنان نام آن در بالاترین بخش‌های جدول فروش بازی‌های آمریکا و اروپا به چشم می‌خورد و بازی‌های مختلف می‌آیند و می‌روند و یکی از معدود آثاری که هرگز قصد ترک کردن جایگاه محبوب خود را ندارد، GTA V است.

پس خیلی هم عجیب نیست که اهالی صنعت بازی و دوست‌داران بازی‌های راک استار گیمز (Rockstar Games) بی‌صبرانه منتظر معرفی GTA 6 باشند؛ اثری که از مدت‌ها قبل اخبار و شایعات زیادی پیرامون تولید آن توسط راک استار به گوش می‌رسد، ولی معلوم نیست بالاخره چه زمانی به‌طور رسمی از آن رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *