آهنگ تریلر سریال The Idol (سریال آیدل 2023) کدام است؟

سریال آیدل عجین با موسیقی است و به خاطر حضور The Weeknd، ستاره‌ موسیقی دوران مدرن مورد توجه قرار گرفته است. آهنگ تریلر سریال The Idol را در ادامه بشناسید.

سریال The Idol برنامه تلویزیونی جدیدی است که توسط HBO در سال 2022 معرفی شد. سر و صدای زیادی در اطراف آن وجود دارد زیرا The Weeknd، یکی از مهمترین ستاره‌های موسیقی دوران مدرن در آن حضور دارد، و خود سریال در دنیای موسیقی جریان دارد. به همین دلیل، مردم علاقه خاصی به موسیقی متن سریال دارند و موسیقی تریلر سریال آیدل مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

آهنگی که جوسلین در سریال آیدل پخش می‌کند (The Idol 2023)

ساعت پخش سریال the idol به وقت ایران

آهنگ تریلر سریال The Idol

موسیقی تریلر سریال آیدل
موسیقی تریلر سریال آیدل

موسیقی تریلر سریال آیدل : Planisphère by Justice

این قطعه از چهار پارت تشکیل شده است. برای دانلود بر روی لینک‌های آبی رنگ کلیک کنید. (کیفیت 320)

Planisphère, Part 1 : هفت دقیقه و بیست و دو ثانیه

Planisphère, Part 2 : دو دقیقه و هجده ثانیه

Planisphère, Part 3 : سه دقیقه و سی ثانیه

Planisphère, Part 4 : چهار دقیقه و بیست و هفت ثانیه

معنی اسم قطعه:

پلانیسفر (به انگلیسی: planisphere) یا چرخه ستاره‌یاب یک نقشه آسمان است که به صورت یک ابزار محاسبه آنالوگ ساخته شده‌است. از دو صفحه دایره‌ای قابل تنظیم تشکیل شده‌است که بر یک محور حرکت می‌کنند. با آن می‌توان ستاره‌های قابل دیدنی را که در زمان و تاریخ مشخصی از زمین قابل مشاهده هستند دید. از این وسیله برای یادگیری شناخت ستاره‌ها و صورت‌های فلکی استفاده می‌شود. اسطرلاب را می‌توان نسل پیشین چرخه‌های ستاره‌یاب امروزین دانست.

ژوستیس (به فرانسوی: Justice) یک گروه دونفرهٔ موسیقی الکترونیک فرانسوی است که از دو نفر به نام‌های گاسپارد آوگی و خاویر دو رزنی تشکیل شده‌است. این گروه تاکنون یکی از موفّق‌ترین گروه‌های اد بنگر رکوردز بوده‌است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *