بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War از نگاه سایت فیگار

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War می‌توانند بسیار جذاب باشند. در ادامه به معرفی انیمه های برتر شبیه Kaguya-Sama: Love Is War می‌پردازیم.

انیمه به دلیل داستان سرایی منحصر به فرد و شخصیت‌های جذابش به یکی از محبوب‌ترین رسانه‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است. یکی از محبوب‌ترین ژانرهای انیمیشن، عاشقانه است، با نمایش‌های مختلف که جنبه‌های مختلف عشق و روابط را بررسی می‌کند.

یکی از این انیمه‌ها که قلب طرفداران را در سراسر جهان تسخیر کرده است، داستانی درباره دو دانش آموز دبیرستانی است که آنقدر مغرور هستند که نمی‌توانند احساسات خود را به یکدیگر اعتراف کنند. اگر به این انیمه علاقه زیادی دارید، همراه ما بمانید تا به معرفی محبوب ترین انیمه های مشابه به Kaguya-Sama: Love Is War بپردازیم.

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War

بهترین انیمه شبیه Kaguya-Sama: Love Is War

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War

مجموعه‌های انیمه‌های زیادی وجود دارند که پیچیدگی‌های عشق و روابط را بررسی می‌کنند، برخی از آنها دارای شوخی‌های شوخ‌آمیز و بازی‌های ذهنی هوشمندانه هستند، درست مانند انیمه محبوب Kaguya-Sama: Love Is War. این انیمه‌ها اغلب شخصیت‌هایی را نشان می‌دهند که بینندگان می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند، زیرا آنها در فراز و نشیب‌های زندگی عاشقانه خود حرکت می‌کنند. پس در ادامه نوشتار محبوب ترین انیمه های مشابه به Kaguya-Sama: Love Is War همراه ما بمانید تا با بهترین انیمه شبیه Kaguya-Sama: Love Is War آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Rent-A-Girlfriend

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
انیمه های برتر شبیه Kaguya-Sama: Love Is War

در ابتدای مقاله بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War ، Rent-A-Girlfriend زندگی عاشقانه عجیب و غریب و در عین حال سرگرم‌کننده کازویا کینوشیتا و چیزورو میزوهارا را دنبال می‌کند. پس از اینکه مامی به طور ناگهانی با کازویا بهم می‌زند، او دوست‌دختر اجاره‌ای، چیزورو را استخدام می‌کند و به اشتباه او را به عنوان دوست‌دختر واقعی خود به خانواده‌اش معرفی می‌کند. از آنجایی که هر دو مادربزرگ چیزورو و کازویا با هم دوست هستند، آنها مجبور می‌شوند به رفتار خود مانند دوست‌داشتنی‌ترین زوج ادامه دهند.

مانند کاگویا ساما، Rent a Girlfriend نیز یک کمدی رمانتیک است که پیچیدگی‌های روابط را به شیوه‌ای منحصر به فرد و سرگرم کننده بررسی می‌کند. هر دو سری انیمه دارای شخصیت‌هایی هستند که در تلاش برای کنار آمدن با احساسات خود نسبت به یکدیگر هستند که منجر به سوء تفاهم‌های خنده دار و بازی‌های ذهنی هوشمندانه می‌شود. علاوه بر این، هر دو نمایش تمرکز زیادی بر توسعه شخصیت دارند و قهرمانان مربوطه در طول سریال در حال رشد هستند.

Tsurezure Children

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
Tsurezure Children

Tsurezure Children انیمه‌ای است که شباهت زیادی به Kaguya-sama: Love is War دارد؛ به این معنا که این انیمه یک کمدی رمانتیک است که بر روابط بین دانش آموزان دبیرستانی تمرکز دارد. این انیمه لحظات ناخوشایند و بامزه‌ای را که دانش‌آموزان در حال حرکت در دنیای عاشقانه با آن‌ها روبرو می‌شوند را به نمایش می‌گذارد. این انیمه به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هر بخش بر روی زوج متفاوتی تمرکز دارد.

این زوج‌ها همه منحصر به فرد هستند و شخصیت‌های متمایز خود را دارند که این موضوع انیمه را جذاب‌تر می‌کند. درست مانند کاگویا ساما، Tsurezure Children لحظات کمدی زیادی دارد که مطمئناً شما را با می‌خنداند. چیزی که Tsurezure Children را بسیار خاص می‌کند این است که یک انیمه ساده و سرگرم کننده است که برای کسانی که به دنبال یک انیمه کمدی رمانتیک هستند عالی است. زمانی که می‌خواهید از انیمه‌های جدی‌تر و شدیدتر خارج شوید، Tsurezure Children یک انیمه عالی برای تماشا است. 

Maid-Sama

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
Maid-Sama

Maid-sama یک انیمه لذت بخش است که داستان میساکی آیوزاوا، رئیس شورای دانش آموزی دبیرستانی سابقاً پسرانه را دنبال می‌کند که اخیراً برای دختران نیز آزاد شده است. میساکی به طور خستگی ناپذیری تلاش می‌کند تا محیطی امن و دلپذیر را برای دانش آموزان دختر ایجاد کند، در حالی که در یک کافه محلی یک کار نیمه وقت مخفی به عنوان خدمتکار دارد.

وقتی محبوب‌ترین پسر مدرسه، اوسوی تاکومی، راز خود را کشف می‌کند، زندگی میساکی تغییری دراماتیک پیدا می‌کند، زیرا او سعی می‌کند زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را جدا نگه دارد و در عین حال با احساسات فزاینده‌اش نسبت به اوسویی نیز مقابله کند.

Death Note

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
Death Note

نبرد ذهنی حماسی بین لایت یاگامی و الِ اسرارآمیز با اختلاف زیاد، نمادین‌ترین سناریو در بهترین انیمه های روانشناختی است. ایده این انیمه در باره با معضلات اخلافی ایجاد شده توسط یک دفترچه است که هر نامی در آن نوشته شده باشد را میکشد که برای کشتن مجرمان و افراد بد بدون هیچ محاکمه ای استفاده میشود. این قضیه بینندگان را به فکری عمیق در رابطه با دنیای خارج از انیمه فرو میبرد.

Toradora

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
Toradora

برای دوستداران ژانر عاشقانه، تورادورا یک انیمه برشی از زندگی با شخصیت‌های به خوبی نوشته شده و کاملاً پیچیده می‌باشد. این انیمه بر Ryuuji و Taiga متمرکز شده است که به نظر می‌رسد شخصیت‌های کاملا تضادی دارند. در حالی که هر دو موافقت می‌کنند که درباره عشق‌های خود به یکدیگر کمک کنند، تلاش‌های آنها به آتش کشیده می‌شود و در موقعیت‌های عاشقانه ناخوشایندی قرار می‌گیرند.

Ouran High School Host Club

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
Ouran High School Host Club

“کلوپ میزبان دبیرستان اوران” با نگاهی طنزآمیز به رام‌کام و کمدی‌های دبیرستانی، حول محور دانش آموز بورسیه هاروهی فوجیوکا می‌چرخد که به تازگی به مدرسه دیگری منتقل شده است. او که توسط همکلاسی‌های خود با یک پسر اشتباه گرفته شده است، در نهایت به یک کلوپ میزبان برخورد می‌کند.

این کلوپ شامل چند تن از پسران مدرسه است که در ازای دریافت پول از دختران مدرسه پذیرایی می‌کنند. از آنجایی که هاروحی ناخواسته بخشی از کارکنان مرد می‌شود، موقعیت‌های کمدی زیادی به وجود می‌آید که تماشای آن بسیار جذاب می‌باشد. دوستان او می‌دانند که او در واقع یک دختر است، اما آنها وقت خود را صرف تلاش برای نزدیک شدن به او می‌کنند.

Horimiya

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
Horimiya

هوریمیا آنچه را که پس از اعتراف عشق اتفاق می‌افتد به تصویر می‌کشد. برخلاف سایر انیمه‌های عاشقانه که فقط تنش بین دو شخصیت را نشان می‌دهند، هوریمیا تمام پویایی‌های “آیا آنها متوجه عشق یکدیگر می‌شوند یا خیر” را در اوایل انیمه خارج می‌کند.

میامورا و هوری با دیگران کاملا متفاوت هستند، اما آنها خود واقعی‌شان را فقط به یکدیگر نشان می‌دهند. مهمتر از همه، آنها مانند یک زوج واقعی رفتار می‌کنند. به علاوه، Horimiya روی روابط بین شخصیت‌های جانبی تمرکر زیادی می‌کند. به عنوان مثال، ایشیکاوا توسط هوری رد می‌شود، اما در نهایت شروع به ملاقات با یوکی می‌کند.

Kamisama Kiss

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
Kamisama Kiss

Kamisama Kiss یک انیمه جذاب است که داستان Nanami Momozono، دختر دبیرستانی را دنبال می‌کند که ناگهان قدرت‌های یک خدا به او داده می‌شود. پس از اینکه اعتیاد پدرش به قمار آنها را بی خانمان می‌کند، نانامی به زیارتگاهی برخورد می‌کند، جایی که با میکاج، خدای قدرتمندی که به او لقب خدای سرزمین جدید را می‌دهد، ملاقات می‌کند.

در حالی که Kamisama Kiss دارای فرضیه‌ای متفاوت از Kaguya-sama: Love is War است، در کاوش در پیچیدگی‌های روابط و چالش‌هایی که با پیمایش آنها پیش می‌آید، شباهت‌هایی دارد. هر دو انیمه دارای نقش اول زن قوی هستند که با موانع مختلفی در زندگی شخصی خود روبرو می‌شوند، اما موفق می‌شوند با اراده بر آنها غلبه کنند.

My Dress-Up Darling

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
My Dress-Up Darling

واکانا گوجو، یک دانش آموز دبیرستانی، تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد: ساخت عروسک‌های هینا. از آنجایی که هیچ کس علاقه او را به اشتراک نمی‌گذارد، او در یافتن دوست، یا حتی برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد.

اما پس از اینکه محبوب‌ترین دختر مدرسه، مارین کیتاگاوا، راز خود را فاش می‌کند، گوجو هدف جدیدی را برای مهارت‌های خیاطی خود کشف می‌کند. آن‌ها با هم رویاهای کیتاگاوا را به واقعیت تبدیل می‌کنند. این انیمه یکی از بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War است.

Fruits Basket

بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War
Fruits Basket

در انتهای مقاله بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War ، سبد میوه‌ها نمونه‌ای عالی از نمایشی با دیدی واضح است و این انیمه آن را با نحوی عالی ارائه می‌کند. زمانی که رانش زمین چادر تورو هوندا که در آن زندگی می‌کرد را از بین می‌برد، اعضای خانه محترم سوما به او اجازه دادند تا زمانی که پدربزرگ او بازسازی خانه‌اش را انجام می‌دهد، با آنها زندگی کند. اما وقتی که تورو به طور تصادفی به آغوش کیو سوما می‌افتد و ناگهان به یک گربه تبدیل می‌شود، خوانندگان می‌فهمند که چرا خانواده سوما همیشه از دیگران فاصله می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه Kaguya-Sama: Love Is War سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *