ساعت پخش سریال the idol به وقت ایران + نقد و بیوگرافی بازیگران

برای اطلاع از ساعت پخش سریال the idol به وقت ایران (جیدترین سریال HBO با بازی لیلی رز دپ، دختر جانی دپ) در نوشتار جدید همراه ما باشید.

به طور هفتگی،‌ هر یکشنبه یک قسمت از سریال آیدل ساعت ۲۱ از شبکه HBO نمایش داده می‌شود. ساعت ۲۱ به وقت نیویورک، برابر با ساعت ۴:۳۰ (که به تایم ایران بامداد روز بعد می‌شود) می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فصل 1 سریال The Idol به صورت یکجا [+زیرنویس فارسی]

نقد و بررسی قسمت اول سریال The Idol ؛ درامی پُر ستاره اما ضعیف

ساعت پخش سریال the idol به وقت ایران

زمان پخش سریال آیدل به وقت ایران
زمان پخش سریال آیدل به وقت ایران

زمان پخش سریال آیدل به وقت ایران : هر دوشنبه ساعت ۴:۳۰

سریال آیدل به تهیه کنندگی د ویکند، رضا فهیم و سام لوینسون توسط کمپانی های اچ‌بی‌او Home Box Office (HBO)، ای24 (A24 Television) و BRON Studios تولید و فصل اول این سریال در قالب 6 قسمت ابتدا در تاریخ 22 می سال 2023 میلادی در جشنواره فیلم کن فرانسه (Cannes Film Festival) به نمایش در آمد.

این مجموعه آخرین حضور تلویزیونی آن هیش (Anne Heche) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است که در ۱۱ آگوست سال 2022 میلادی درگذشت. قسمت اول آن 14 خرداد 1402 (4 ژوئن 2023 میلادی) توسط شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او (HBO) پخش شد.

تریلر سریال The Idol را تماشا کنید (کلیک کن)

بیوگرافی نقش اول سریال (لی لی رز دپ)

بیوگرافی نقش اول سریال (لی لی رز دپ)
بیوگرافی نقش اول سریال (لی لی رز دپ)

لی‌لی-رُز ملودی دپ (انگلیسی: Lily-Rose Melody Depp) زاده ۲۷ مه ۱۹۹۹، بازیگر و مدل فرانسوی-آمریکایی است. او دختر جانی دپ و ونسا پارادی است. دپ حرفه بازیگری خود را با یک نقش کوچک در عاج فیل (۲۰۱۴) آغاز کرده و سپس در نقش ایزدورا دانکن در درام رقصنده (۲۰۱۶) ظاهر شد.

لیلی رز دپ، دختر جانی دپ، در این سریال نقش یک ستاره پاپ را دارد که پس از ناکامی در حرفه خود و در حین تلاش برای بازگشت به محبوبیت، با رهبر یک فرقه آشنا می‌شود. در این سریال انتشار یک عکس لو رفته از دپ به عنوان راهی برای شهرت بیشتر مطرح می‌شود.

ادامه بیوگرافی را در لینک ذیل بخوانید:

بیوگرافی لیلی رز دپ دختر جانی دپ (Lily-Rose Melody Depp)

دو قسمت ابتدایی سریال The Idol در 22 مه 2023 در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن نمایش داده شدند، جایی که منتقدان به دلیل محتوای گرافیکی جنسی و مضامین بی هدف و بازیگری‌ها، آن را مورد انتقاد قرار دادند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *