تریلر نهایی فیلم ترسناک Insidious: The Red Door منتشر شد !

خانواده جذاب لمبرت‌ها باز خواهند گشت. تریلر نهایی فیلم ترسناک Insidious: The Red Door به کارگردانی پاتریک ویلسون منتشر شد.

جدیدترین نسخه فرانچایز ترسناک Insidious فیلم فیلم Insidious: The Red Door است. در پنجمین قسمت از فرنچایز خانواده لمبرت‌ها باید با گذشته تاریک خانواده خود روبرو شوند و همچنین یک بار دیگر با شکارچی ترسناک رویاها یعنی Lipstick-Face Demon مقابله کنند.

این فیلم دنباله مستقیم Insidious (2010) و Insidious: Chapter 2 (2013) است و به عنوان قسمت پنجم از مجموعه Insidious، و قسمت پنجم از نظر زمانی عمل می‌کند.

تریلر نهایی فیلم ترسناک Insidious: The Red Door

تریلر نهایی فیلم ترسناک Insidious The Red Door

فیلم Insidious: The Red Door جدیدترین نسخه فرانچایز ترسناک Insidious است، تریلر رسمی جدیدترین فیلم Insidious تحت عنوان تریلر نهایی فیلم ترسناک Insidious: The Red Door منتشر شد.

Insidious: The Red Door، یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی به کارگردانی پاتریک ویلسون در اولین کارگردانی خود با فیلمنامه‌ای از اسکات تیمز از داستانی از خالق سریال لی وانل است. در فیلم ترسناک The Red Door، تای سیمپکینز، پاتریک ویلسون و رز بیرن نقش‌آفرینی میکنند. تاریخ اکران Insidious: The Red Door در ۱۶ تیر خواهد بود.

جدیدترین تریلر Insidious The Red Door

در ادامه می‌توانید تریلر پایانی Insidious The Red Door را ببینید:

پس از اکران Insidious: The Last Key در سال 2018، Blumhouse Productions امکاناتی را برای تولید فیلم های آینده در این فرنچایز انتخاب کرد، از جمله کراس اوور با سری Sinister . در اکتبر 2020، استودیو اعلام کرد که ویلسون کارگردانی و بازی در فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت و تیمز فیلمنامه را بر اساس داستانی نوشته وانل می‌نویسد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *