نخستین پوستر رسمی فیلم The Expendables 4 منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

نخستین پوستر رسمی فیلم The Expendables 4 از سری فیلم اکشن Expendables منتشر شد. کمپانی لاینزگیت این فرانچایز اکشن موفق را در سال ۲۰۱۰ راه اندازی کرد.

بعد از تمام شدن سه گانه The Expendables در سال ۲۰۱۴، مشخص نبود که این فرانچایز ادامه خواهد یافت یا به پایان می رسد اما در نهایت اولین پوستر رسمی فیلم The Expendables 4 با نام رسمی Expend4bles منتشر شد.

نخستین پوستر رسمی فیلم The Expendables 4

نخستین پوستر رسمی فیلم The Expendables 4
نخستین پوستر رسمی فیلم The Expendables 4

کمپانی لاینزگیت این فرانچایز اکشن موفق را در سال ۲۰۱۰ راه اندازی کرد و استالونه و جیسون استاتهام رهبری تیمی از بازیگران اکشن را داشتند که در چند دهه اخیر اصلی ترین چهره های این ژانر سینمایی مهیج بوده‌اند.

نخستین پوستر رسمی فیلم Expend4bles

حضور پایانی استالونه در جدیدترین فرانچایز The Expendables، همچنین دولف لاندگرن و رندی کوچر تنها بازیگران قدیمی کار این فرانچایز خواهند بود که به قسمت چهارم باز خواهند گشت.

با این وجود، در بی مصرف ها ۴ شاهد حضور بازیگران شناخته شده جدیدی مانند مگان فاکس، ففتی سنت، تونی جا، ایکو اویس و اندی گارسیا خواهیم بود که اولین حضورشان در این فرانچایز را تجربه خواهند کرد. اکنون نخستین پوستر رسمی فیلم Expend4bles منتشر شده است،

اکران فیلم Expend4bles

اکران فیلم The Expendables 4 در تاریخ 22 سپتامبر، 31شهریور خواهد بود.

انتظار می‌رود که در قسمت چهارم بی مصرف ها شاهد کشته شدن شخصیت بارنی راس با بازی سیلوستر استالونه باشیم زیرا این آخرین حضور استالونه در این فرانچایز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *