نخستین پوستر‌ رسمی فیلم کمدی No Hard Feelings منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

فیلم No Hard Feelings یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال پیش روست و به تازگی نخستین پوستر‌ رسمی فیلم No Hard Feelings به تازگی منتشر شد.

پوستر سینمایی No Hard Feelings به کارگردانی جین استاپنیتسکی با نام رسمی اولین پوستر فیلم No Hard Feelings، اخیرا به انتشار رسیده و با پخش اولین پوستر فیلم بدون احساسات سخت جزئیات دیگری از این سینمایی نیز منتشر شد.

نخستین پوستر‌ رسمی فیلم No Hard Feelings

بدون احساسات سخت یا No Hard Feelings یک فیلم کمدی جنسی آمریکایی است که به زودی اکران آن به‌ سر می‌رسد. این فیلم به کارگردانی جین استاپنیتسکی بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری جان فیلیپس نوشته ساخته شده‌است و اخیرا نخستین پوستر‌ رسمی فیلم No Hard Feelings با نقش آفرینی جنیفر لارنس تهیه کننده و اندرو بارت فلدمن منتشر شد. متیو برودریک، لورا بنانتی، ناتالی مورالس، اسکات مک آرتور و ایبون ماس باکراک در نقش های مکمل ظاهر می‌شوند. No Hard Feelings قرار است در تاریخ 23 ژوئن 2023 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده اکران شود.

در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم بدون احساسات سخت را ببینید:

نخستین پوستر‌ رسمی فیلم No Hard Feelings
اولین پوستر فیلم No Hard Feelings
نخستین پوستر‌ رسمی فیلم No Hard Feelings
اولین پوستر فیلم No Hard Feelings

اولین پوستر فیلم بدون احساسات سخت

داستان فیلم در مونتاوک، نیویورک می‌گذرد، جایی که مدی، راننده اوبر که پس از تصرف خودرویش با ورشکستگی مواجه است، یک پست غیرعادی کریگزلیست را می‌پذیرد. کارفرمایان جدید او والدینی هستند که متوجه شده‌اند پسر نوجوان نادان اما از نظر تحصیلی آن‌ها علاقه‌ای به تعاملات انسانی، قرار ملاقات با زنان یا داشتن رابطه جنسی ندارد. در ازای بیوک ریگال، او موافقت می‌کند که دوست دختر پسرشان شود، با مغز او آشنا شود و به او کمک کند تا به زندگی بزرگسالی بپیوندد.

در اکتبر 2021، اعلام شد که سونی برنده یک بسته کمدی با درجه R بسیار رقابتی با حمایت جنیفر لارنس، تهیه کننده ستاره و کارگردان Gene Stupnitsky در مقابل استودیوهای اپل، نتفلیکس، و یونیورسال پیکچرز برای یک اکران انحصاری در سینما شد. لارنس، الکس ساکس، مارک پروویسیرو، نائومی اودنکرک، و جاستین پولسکی به عنوان تهیه کنندگان خدمت می‌کنند در حالی که استاپنیتسکی فیلمنامه را با جان فیلیپس نوشت. در ژوئیه 2022، گزارش شد که سونی با این فیلم رو به جلو حرکت خواهد کرد و در 16 ژوئن 2023 اکران خواهد شد.

در سپتامبر 2022، اندرو بارت فلدمن به عنوان نقش اول مرد به بازیگران پیوست، در حالی که لورا بنانتی و متیو برودریک به عنوان والدین آن شخصیت انتخاب شدند؛ ایبون ماس-باچرخ نیز به بازیگران پیوست. در اکتبر 2022، ناتالی مورالس و اسکات مک آرتور به بازیگران پیوستند.

عکاسی اصلی در اواخر سپتامبر 2022 در مکان های مختلف شهرستان ناسائو در نیویورک، مانند همپستد، پوینت لوک اوت، لارنس و یونیوندیل آغاز شد. ایستگاه ماهیگیری تد واقع در پوینت لوک اوت به شکلی شبیه اسکله مونتاوک شرق ساخته شد و در اکتبر، تولید صحنه‌هایی را در لیگ حیوانات ساحلی شمالی آمریکا در پورت واشنگتن گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *