پوستر جدید از فیلم نگهبانان کهکشان 3 [+عکس]

فیلم نگهبانان کهکشان 3 به کارگردانی جیمز گان به زودی اکران می‌شود و اخیراً پوستر جدید از فیلم نگهبانان کهکشان 3 به انتشار رسید.

قسمت سوم نگهبانان کهکشان به زودی اکران خواهد شد و اخیراً پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد. قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان در آستانه اکران قرار دارد.

این قسمت از فیلم Guardians of the Galaxy آخرین کارگردانی جیمز گان برای دنیای سینمایی مارول خواهد بود که در طی تبلیغات این فیلم، جدیدترین پوستر نگهبانان کهکشان به انتشار رسید.

پوستر جدید از فیلم نگهبانان کهکشان 3

پوستر جدید از فیلم نگهبانان کهکشان 3
قسمت سوم نگهبانان کهکشان

نگهبانان کهکشان بخش ۳ یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس تیم ابرقهرمانی نگهبانان کهکشان محصول مارول کامیکس ساخته شده و توسط مارول استودیوز تولید و به وسیلهٔ استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع خواهد شد. این فیلم در نظر گرفته شده که دنباله‌ای بر نگهبانان کهکشان (۲۰۱۴) و نگهبانان کهکشان بخش ۲ (۲۰۱۷) و سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد.

بیشتر بخوانید:

کلیپ جدید از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

اولین تصویر از سیلوستر استالونه در فیلم نگهبانان کهکشان

پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان ساخته شده و در آن گروهی از بازیگران متشکل از کریس پرت، زوئی سالدانیا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، الیزابت دبیکی، شان گان، سیلوستر استالونه، ویل پولتر، چوکودی ایووجی و ماریا باکالوا حضور دارند. در این فیلم، نگهبانان برای دفاع از جهان و محافظت یکی از خودشان دست به انجام مأموریتی می‌زنند.

در ادامه می‌توانید جدیدترین پوستر نگهبانان کهکشان را ببینید:

پوستر جدید از فیلم نگهبانان کهکشان 3
جدیدترین پوستر نگهبانان کهکشان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *